بیش از این مردم را آزار ندهید

بیش از این مردم را آزار ندهید

بیایید راه خود را دنبال کنیم ، فارغ از هرگونه جعل و تحلیل ساختگی ، و به حقیقت اعتماد کنیم تا بتوانیم نور جاویدان شعار حسینی را در رفتار ، کردار و اعتقادات افرادی که برای رسیدن به حق تلاش می کنند ، ببینیم.

امروز متن نقل شده توسط خبرگزاری سمینار در فضای مجازی منتشر می شود که قطعاً مستند است. عنوان این خبر “رئیس مرکز تحقیقات و مطالعات استراتژیک مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)” است !! با توجه به نقل قول: “فراموش نکنیم که حضرت علی اصغر نماد مقاومت و وحدت اسلامی است و بر این اساس این مجمع با یک برنامه جهانی راه اندازی شد.” اینجا

می بینیم که بازی با کلمات و همسویی اصطلاحات مدرن با میدان ناب کودک همچنین مضامین مقدس مانند شهید کربلا را زنده می کند.
به چنین افرادی باید یادآوری شود که با کلمات بازی کنند ، اما نه اینکه به خانواده پیامبر در حالت بازی نزدیک شوند ، و اجازه دهید که جماعت شما یک بازی واقعی انجام دهند و در درک شخصیت های مقدس اسلامی دیروز دخالت نکنند.

تحت دامنه انحصاری اخبار و منادی آن ، باید پرسید که وی نماد مقاومت و وحدت اسلامی را از کجا از زندگی این نوزاد که به شهادت رسیده است ، به دست آورده است و آیا می خواهد یک فرصت کاذب برای مجمع جهانی در این زمینه برنامه ریزی کند؟ جهان؟ هزینه ها و بودجه های شگفت آور را بر مردم فقیر کشورمان تحمیل کنید.
واقعا چه کسانی از نظر خواسته ها چنین حرکات ناسالم و تولدی دارند و با چنین آرایش می خواهید کجا بروید؟

چهل سال پیش به بهانه تولد نور کامل حضرت محمد بن عبدالله (ص) هفته وحدت را نامگذاری کردید تا شیعه و سنی را نزدیکتر کنید. آیا نتایج برگزاری همایش های سالیانه واحد با این هزینه میلیاردها میلیارد بودجه صرف این واحد شد؟
امروز ، اختلافات و درگیری های باورنکردنی میان هواداران و عناصر انقلاب اسلامی در بالاترین و پیش پا افتاده ترین سطح جامعه در جریان است و تردیدهای اساسی بنیان انقلابی را که صدها هزار شهید ، جانباز به آن رسیده اند ، خوار شمرد. زندانیان و غیره آقایان ، اگر خدا بخواهد ، قطعاً آنها می خواهند یک گردهمایی کلاس جهانی برای مقاومت و وحدت اسلامی به بهانه اینکه در هیچ عطری یافت نمی شود ، ایجاد کنند!

باشد که علی اصغر و دیگر شخصیتهای مقدس مردم با همان مفاهیم و جاذبه ای باقی بمانند که از گذشته های دور در روح مردم و روح تبلور یافته است.
اگر به دنبال نمادهای مقاومت و وحدت اسلامی هستید و می خواهید این نمادها را در سطح جهانی طراحی و گسترش دهید ، به اطراف خاندان پیامبر نروید و از نمادهای ساخته شده در این چهل و دو سال استفاده نکنید.

* وکیل و پژوهشگر

دکمه بازگشت به بالا