ورزش

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان/ آبی‌ها با حداقل یک تغییر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، امروز از هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر یک مسابقه حساس وجود دارد سلام این مسابقه بین تیم های استقلال و سپاهان برگزار می شود که به ترتیب با 26 و 25 امتیاز در جایگاه اول و دوم قرار دارند.

محمود فکری باشد شرایط امروز او تیم خود را که همان شیخ است به میدان می فرستد دیابت داریوش شجاعیان زخمی شد ، هرویه ملیچ هیچ فرشید باقری وجود ندارد زیرا او در لیست 18 نفره غایب است و نمی تواند از آنها استفاده کند. در مقابل ، محمد حسین مرادمند ، مدافع میانی ابی پوشش در نیم فصل اول او یکی از ستون های خط دفاعی تیم بود و یکی دو بازی آخر تیم را به دلیل مصدومیت از دست داد. برگشت است.

سرمربی استقلال امروز به آن احتیاج دارد زیرا نبود و نبود هایش، در مقایسه با آخرین بازی او مقابل نساجی برای تغییر ترکیب تیمش. با این حال انتظار می رود نگهبان آبی امروز پوشش رشید مظاهری مانند اکثر مسابقات نیم فصل آنها است.

به احتمال زیاد آبی ها امروز هم با سه سیستم دفاعی بازی می کنند. ترکیب 3 منحصر بفرد دفاع استقلال در بازی قبل از از مثلث برده داری ، یزدانی و دانشگر تشکیل شده بود. اگرچه مرادمند نیز به شرایط بازی رسیده است ، اما احتمال تغییر در این ترکیب 3 است منحصر بفرد نه زیاد.

آنها احتمالاً چنین فکر می کردند بالها دو طرف چپ و راست تیم شما نسبت به مسابقه قبلی دست خیلی درد نمی کند و در این مورد وریا غفوری و بابک مرادی احتمالاً در آغاز بازی حضور دارند.

مطابق با با توجه به مصدومیت شجاعیان ، انتظار می رود ریگی به ترکیب اصلی برگردد تا زوج مهدی پور-ریگی بتوانند در وسط خط میانی شکل بگیرند. علاوه بر این ، حضور فرشید اسماعیلی در نقش هافبک بازی ساز بسیار محتمل است.

حضور همزمان مهدی در خط حمله را می توان پیش بینی کرد قایدی ارسلان مطهری زوج موفق این تیم در خط حمله است.

دیدار استقلال و سپاهان امروز از ساعت 17:10 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به میزبانی سپاهان برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا