رویدادها

جزئیات بیشتر از افزایش حقوق همه سربازان + اعلام رقم افزایش‌ها

رئیس اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات بیشتری در مورد افزایش حقوق سربازان ارائه داد.

امیر غلامرضا رحیمی پور در گفت وگو با رویداد برتروی در این باره گفت: “همانطور كه ​​صبح امروز اعلام شد ، افزایش حقوق سربازان برای خوشایندتر كردن خدمت سربازی در دستور كار ستاد كل نیروهای مسلح قرار دارد و در همین راستا رایزنی ها و – برنامه ها و سازمان بودجه انجام شده است “

وی با بیان اینکه همکاری خوب بین برنامه و سازمان بودجه موجب افزایش حقوق سربازان در دو ماه پایانی سال 1399 شده است ، گفت: حقوق و ماموریت های فوق العاده سربازان نیازمند و در مناطق بد آب و هوایی به طور متوسط ​​افزایش یافت 22٪ و به طور متوسط ​​140،000 تومان.

رحیمی پور همچنین با بیان جزئیات افزایش حقوق اظهار داشت: حقوق و مأموریت های فوق العاده سربازانی که در مناطق عادی کار می کنند نیز به طور متوسط ​​24 درصد افزایش یافته و به طور متوسط ​​97 هزار گوجه فرنگی است.

رئیس اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: علاوه بر این ، حقوق و مأموریت های فوق العاده سربازان نخبه شاغل در نیروهای مسلح به طور متوسط ​​50 درصد ، به طور متوسط ​​615 هزار تومان افزایش یافت.

به گفته وی ، حقوق سربازان آموزش دهنده 66٪ افزایش یافته و به 180،000 تومان رسیده است.

رحیمی پور با بیان اینکه افزایش حقوق و بهبود وضعیت غذا و لباس و نگهداری سربازان در سال 1400 نیز در دستور کار است ، اظهار داشت: گوش دهید.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا