ورزش

حمایت قاطعانه مددی از فکری/ سیدجلال، ستاره‌ای برای تمام فصول/ رحمان به 1400 نرسید!

به گزارش رویداد برتر؛ طی هفته گذشته شاهد وقایع مختلفی در این ورزش بوده ایم و در این گزارش به مهمترین رویدادها اشاره شده است.

برنده هفته: پرسپولیس تهران

تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تراکتور در تبریز ، توانست در ورزشگاه آزادی با یک گل تیم مس رفسنجان را قانع کند و 24 امتیاز کسب کند و خود را به عنوان یک مسابقه دهنده در بین بهترین تیم های لیگ برتر معرفی کند.

دیدار تیم های پرسپولیس تهران - مس رفسنجان

بازنده هفته: ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان ، یک تیم فوتبال با شرایط ضعیف در جدول رده بندی ، سپاهان را از دربی اصفهان 3-1 ناک اوت کرد تا ادامه مسابقات لیگ برتر برای سرخپوشان دشوارتر شود. این تیم با 11 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

500

ستاره هفته: سید جلال حسینی

سید جلال حسینی کاپیتان 39 ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از به ثمر رساندن گل مقابل تراکتور تبریز در دیداری برابر مس رفسنجان ، همچنین موفق شد گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند تا کادر فنی و هواداران خوشحال شوند و این سن را نشان دهند. . فقط یکی

دیدار تیم های پرسپولیس تهران - مس رفسنجان

تراشه های هفته: مهدی قائدی

مهدی قائدی ، ستاره تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار برابر نساجی مازندران عملکرد نسبتاً خوبی داشت ، پنالتی خود را برگشت اما گلی به ثمر نرساند ، بنابراین مهاجم آبی ها این موقعیت را از دست داد.

523

اخراج هفته: رحمان رضایی

رحمان رضایی ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از عملکرد ضعیف تیمش از مدیریت باشگاه اخراج شد ، بنابراین او نتوانست پروتئین های دیار زاینده رود را برای ادامه بازی همراهی کند.

503

گلزن هفته: مهدی طارمی

پورتو در هفته هجدهم لیگ پرتغال با براگا بازی کرد که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. مهدی طارمی که در تیم اصلی پورتو بود ، گل دوم تیمش را به نام خود به ثمر رساند. بازیکن سابق پرسپولیس همچنین به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ پرتغال انتخاب شد.

501

اسپانسر هفته: احمد مددی

احمد مددی ، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران ، پس از بازی این تیم مقابل نساجی مازندران ، با محمود فکری ، سرمربی آبی ها جلسه ای داشت و حمایت قاطع خود را در کنار فکری در ادامه مسابقات بعدی اعلام کرد. استقلال با 26 امتیاز در راس جدول است و امیدوار است که بتواند قهرمان ترم شود.

54

پیشنهاد هفته: لیگ برتر فوتبال

باشگاه های کشور هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر شنبه و یکشنبه را دنبال می کنند. در حساس ترین مسابقه سپاهان و استقلال در اصفهان بازی می کنند و پرسپولیس از پیکان استقبال می کند.

85

دکمه بازگشت به بالا