ورزش

طالبیان پس از کناره‌گیری از انتخابی المپیک: می‌دانستم نتیجه خاصی نمی‌گیرم

تیم کایاک ایران گفت: “با توجه به اینکه می دانستم نمی توانم در مسابقات مقدماتی المپیک نتیجه مشخصی کسب کنم ، تصمیم گرفتم که شرکت نکنم.”

به گزارش رویداد برتر ، احمدرضا طالبیان با بیان اینکه هنوز قصد ندارد در مسابقات مقدماتی المپیک شرکت کند ، اظهار داشت: فکر می کنم اگر یک ورزشکار جوان برای من به مسابقات برود ، حتی اگر موفقیت زیادی کسب نکند ، بیشتر خواهد بود در آینده مفید است. “من فقط تجربه خود را به دست آوردم بنابراین فهمیدم که نمی توانم در این مسابقه به نتیجه مشخصی برسم. این واقعیت که من نمی خواهم نتیجه بگیرم و فقط هزینه های سفر برای فدراسیون را دارم ، فکر می کنم این کار درستی نیست و هزینه باید توسط یک ورزشکار جوان انجام شود و این هوشمندانه است.

طالبیان در پاسخ به این سال که شیوع ویروس کرونا و عدم اطمینان مسابقات چقدر در تصمیم گیری تأثیرگذار است ، گفت: “این یک 100٪ مشکل بود.” البته ، این عدم اطمینان نه تنها در ورزش ، بلکه در زندگی شخصی افراد نیز وجود داشت. این واقعیت که مسابقات به دلیل کرونا پایان یافت ، مرا وادار به تصمیم گیری کرد.

وی در پاسخ به س anotherال دیگری مبنی بر اینکه آیا تیم کایاک ایران می خواهد ورزش لیگ را بگوید یا بازی های آسیایی را برنامه ریزی می کند ، تأکید کرد: من همیشه گفته ام که مدال دو برابر مدیون بازی های آسیایی هستم. من نمی دانم چه زمانی این اتفاق می افتد ، اما امیدوارم آنها درخواست من را دریافت کنند. حالا وقتم را به خودم اختصاص دادم زیرا 17 سال در اردوهای تیم ملی بودم و کمی به استراحت روحی و جسمی احتیاج داشتم. اگر بدون وقفه تصمیمی بگیرم ، قطعاً تصمیم بدی خواهد بود. بدن و ذهن من باید استراحت کنند تا بتوانم با ذهن بازتری تصمیم بگیرم.

طالبیان درباره اینکه آیا به زودی می توان به عنوان مربی تیم ملی کار کرد ، تصریح کرد: هر مربی می خواهد در عرصه ملی تمرین کند اما فکر می کنم اگر این مرحله را با سرعت کمتری پیش ببرم ، در آینده می توانم. من موقعیت بهتری پیدا خواهم کرد و این وضعیت پایدارتر خواهد بود.

نماینده تیم قایقرانی ایران در المپیک لندن همچنین در مورد شانس کایاک ایران برای گرفتن سهمیه المپیک توکیو گفت: تیم ملی خیلی خوب تمرین می کند. علی آقا میرزایی چندین سال برای این منظور آموزش می بیند. او جوانی سخت کوش است و فرصت نتیجه گیری دارد و امیدوارم بعد از این همه مدت بتواند نتایج خوبی کسب کند.
پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا