خبرهای کلی

لزوم رسیدگی به خانواده شهدای مدافع حرم و رفع مشکل مسکن نیازمندان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار با نماینده ولی فقیه و بنیاد بیت انقلاب اسلامی بر وضعیت و اهمیت مشکلات مسکن و مسکن نیازمندان تأکید کرد. بسیاری ، و آستان قدس رضوی آماده همکاری با بنیاد مسکن برای ارائه بهترین راه حل ممکن برای مشکلات مسکن نیازمندان است.

تعریف شده توسط: آستان قدس رضوی 20000 متر مربع زمین برای ساخت مسکن ویژه نیازمندان در حومه مشهد فراهم می کند. دادن شهرداری زیرساخت های ساخت این واحدهای مسکونی را ایجاد کرده است عرضه و سپس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت خانه را آغاز می کند.

حجت الاسلام مروی تهیه مسکن مناسب برای گروههای بی بضاعت و کم درآمد را راه حلی برای اکثر نگرانی های این خانواده ها دانست و اظهار داشت: مسئولان باید به طور جدی نگران حل مسکن نیازمندان در جامعه و جامعه باشند. در ضمن به خانواده های محترم توجه کنید. از شهدای صبور و نجیب مدافع حرم به ویژه شهدای فاطمی غافل نشوید.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا حقوق بزرگی بر گردن ما دارند و ما نتوانستیم آنطور که باید از آنها ادای احترام کنیم. روبه آنها باز هستند و با صداقت و صبر با همه مشکلات روبرو می شوند. این وظیفه مسئولان است که این خانواده های دوست داشتنی را نادیده نگیرند.
حامی قدس رضوی آستون ، با بیان اینکه شهدای مهاجر ارتش فاطمیون به دستور رهبر انقلاب برای محافظت از حرم اهل بیت (ع)، جهاد و به این ترتیب شهید شد ، گفت: بنیاد مسکن در ساخت و ساز و عرضه مسکن مردم باید بخشی از خانواده های بزرگ شهدای فاطمی را در نظر بگیرد.

وی گفت که مسئولان ادارات مختلف باید مشکلات خانواده شهدا و حل مشکلات آنها را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام یادآور شد: خانواده های شهدا در خط مقدم دفاع از عقاید و ارزش های انقلاب اسلامی و قرآن و اسلام هستند و اگر شهدا به ندای مقام معظم رهبری پاسخ دهند بسیار مدیون این خانواده های محترم هستیم. انقلاب و از اسلام دفاع كرد. و مکتب اهل بیت (ع) به مقام والای شهادت نائل آنها نتیجه تربیت صحیح والدینشان هستند که باید مورد احترام و احترام قرار گیرند.

دکمه بازگشت به بالا