جامعه

مرکز فناوری شهر هوشمند در شمال تهران وارد فاز اجرایی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سید حمید موسوی ، شهردار منطقه گفت: موزه حسابی به عنوان یکی از مراکز شمال تهران به یک مرکز هوشمند نوآوری و فناوری شهری تبدیل می شود که با اجرای اجرایی آن می توان بستر فعالیت ها. ” استارت آپ ها، آغاز شده.

وی تصریح کرد که کارهای بازسازی ، تعمیر و نصب طبقه چهارم موزه لحاظ شده است. کف، اتصالات شیشه ای محرمانه بودن، افزایش تجهیزات و تاسیسات الکتریکی و دو آسانسور به منظور انتقال موزه موجود از طبقه سوم به طبقه چهارم و جایگزینی آن استارت آپ ها، در طبقه سوم ، یک معاون فنی و غیرنظامی از یکی از مناطق در دستور کار است.

موسوی افزود: به منظور تقویت امنیت ساختمان موزه ، عملیات تجهیز موزه ، کتابخانه و سایر طبقات در ساختمان ضلع شرقی جهت گزارش و خاموش شدن آتش سوزی و نظارت بر آن با استفاده از دوربین های مدار بسته داخلی و خارجی انجام شده است. نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه اول اظهار داشت که با توجه به ارزش تاریخی سیستم هشدار و خاموش کردن مدرن ، سیستم برنامه ریزی شده کتابخانه مجموعه به صورت خودکار انجام می شود.

موسوی خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری شهرداری منطقه 1 بستری مناسب برای استفاده از مجموعه های نوآورانه و خلاقانه برای هوشمند سازی فرایندها و ابزارهای موجود برای حل مشکلات و مشکلات شهری ، پشتیبانی از توسعه ایده های جدید ، خدمات بهتر و بهتر خواهد بود. برای شهروندان

دکمه بازگشت به بالا