خبرهای کلی

نفوذ و تضعیف قدرت دفاعی حربه های دشمن برای ضربه به انقلاب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

روزنامه نگار آنلاین گفت محمد دهقان یکشنبه شب در مسجد امام رضا (ع) با اشاره به اینکه در 42 سال گذشته دشمنان انقلاب و نظام به هیچ حربه و توطئه ای متوسل نشده اند آه تو آنها در برابر این کشور و ملت دریغ نکردند ، وی گفت: ملت ایران در پای این انقلاب و نظام بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با حمایت این مردم به انقلاب رسید ، گفت: “مردم ایستاده اند و سرنوشت خود و کشور را رقم زده اند. صاحبان اصلی این کشور مردم هستند.”

یکی از اعضای شورای نگهبان با اشاره به موضوع برگزاری انتخابات ایران افزود: هیچ کشوری مانند ایران نمی تواند انتخابات را با این همه شیوع و وسعت برگزار کند.

وی با بیان اینکه جلسه خبرگان رهبری نمونه عالی عدالت است ، افزود: “به عنوان مثال ، وقتی رهبری از قوه قضائیه خارج می شود ، این مجلس می تواند رهبر را برکنار کند. این یک نمونه عالی از یک دولت در جهان است.”

دهقان با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی با جنگ نظامی نمی توانند شکست بخورند ، ادامه داد: “به همین منظور ، دو برنامه سازمان یافته در دستور کار قرار گرفته است. نخست ارتباطات.” جیری با نیروهای داخلی خاص و اجرای پروژه نفوذ و همچنین ایجاد یک حرکت فرهنگی مبتنی بر سیاست مقابله با سیستم.

وی با بیان اینکه ایجاد شبکه های تلویزیونی فارسی زبان و هزینه های فوق العاده در این راستا است گفت: دشمن در تلاش است تا ذهن جوانان را با یک حرکت ضد اسلامی اسلامی درگیر کند.

یکی از اعضای شورای نگهبان تحریم اقتصادی را تاکتیک دیگری دانست که دشمن برای به زانو درآوردن انقلاب و رژیم به کار برد.

وی ادامه داد: برجام و سازش با آمریکا هرگز رهگشا این امر به این دلیل نخواهد بود که ایالات متحده همیشه به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران است. اعتماد به نفس در ایالات متحده و غرب کارساز نخواهد بود.

دهقان به توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: “امروز او قدرت دفاعی ایران را شناخته است.”

دکمه بازگشت به بالا