خبرهای کلی

وکیل،تاجر نیست – رویداد برتر

قبل از طرح این موضوع ، لازم است افراد دخیل در حرفه وکالت را به طور خلاصه معرفی کنیم تا این توهم را که وکلا نگران وضعیت شخصی خود هستند و از همان ابتدا سنگ پرتاب می کنند ، از بین ببریم. بدون استثنا ، اکثر افرادی که در پاسخ به حملات روزمره به حرفه وکالت ، مستند مخالفت با قوانین و اصول قانونی ، می نویسند ، افرادی هستند که پس از سالها کار در این شهر و کشور سالها در این حرفه کار کرده اند ، با افزایش تعداد وکلا. موقعیت و با توجه به تجارت شما کاهش نمی یابد. گروه های عزیز دیگری نیز هستند که شب بیدار می شوند و دقیقاً برای آزمون وکالت مطالعه می کنند.همان آزمایشی که برخی از مردان پس از چندین بار شرکت در آن به عنوان مشاور برای صاحبان قدرت ناکام ماندند ، مالوف ، همانطور که در روش صاحبان قدرت و نزدیکان وی مرسوم است ، سفر طلب اجاره و فرار را آغاز کرد. دولت ، این بار به قصد ریشه یابی در ملت ، به ملت حمله كرده و به عنوان مدافعان حقوق بشر در برابر جوانان این سرزمین ، آنها می نویسند و عمل می كنند. آنها به عنوان وكیل موفق شده اند: دغدغه اصلی كارگزاران سازمان اجرای قانون علاوه بر محافظت از خانه اتحادیه و محافظت از این نهاد مدنی در برابر حملات مغرضانه ، آینده این جوانان سخت كوش و عاشقانی است كه داوطلب دریافت وكیل می شوند مطالعه کنید و برای رسیدن به هدف تلاش کنید.

در این میان افرادی که موفق به قبولی در آزمون وکالت نشده اند با چنان اصطلاحات رکیک و کلامی که وکالت به عنوان وکیل دیده می شود و غیره سعی دارند جوانان علاقه مند به شرکت در حرفه وکالت را همراهی کنند. نمی دانند که اکثریت جوانان ، همراه با وکلا ، از تصویب چنین طرح و مصوبه ای ابراز نگرانی کرده اند ، آنها مایلند سالها پشت آزمون وکالت بمانند ، اما اصالت و شخصیت حرفه وکالت را نمی توان خدشه دار کرد.

صرف نظر از منابع شرعی و اصول قانون اساسی که حرفه وکالت را مستثنی می کند ، مواد 1 و 7 قانون اجرای سیاست های کلی ، اصل 44 قانون اساسی ، اسناد معتبر بین المللی و برخی مقررات داخلی نقض قصد در لایحه اخیر را تأیید می کند. ماده 44 به عنوان ماده 1 قانون اجرای سیاست های کلی ، با معرفی م theسسات و ارگان های تحت پوشش این قانون هنگام صدور پروانه کسب ، به ماده 5 قانون مدیریت خدمات عمومی اشاره می کند. و ماده 5 قانون حسابداری عمومی:

ماده 5 قانون خدمات کشوری ، که در قانون سیاسی عمومی در اصل 44 قانون اساسی به آن اشاره شده است ، به سازمانهای عمومی غیردولتی عمومی گفته می شود که با انجام این قانون برای انجام وظایف عمومی تأسیس شده اند. بخش 5 قانون مدیریت کشور را تحت بخش 5 قانون خدمات عمومی و قانون حسابداری عمومی تعریف می کند کانون وکلا مشمول این تصمیم نخواهد بود.

ماهیت حقوقی م institutionsسسات ذکر شده در ماده تنها ، که به شرح و تعریف م institutionsسسات اشاره شده در ماده 5 قانون خدمات کشوری اشاره دارد ، با مشخصات داخلی کانون وکلا ، بنیاد 15 خرداد ، مطابقت ندارد. شرکت جهاد نصر ، سازمان تبلیغات اسلامی ، فدراسیون های ورزشی و غیره به هیچ وجه با ماهیت و عملکرد قانونی وکالت مطابقت ندارند ، جز این که دخالت کانون وکلا در قانون مطرح شده است. چرا علیرغم ذکر و مشخص شدن نام غالب م institutionsسسات ، وکالت ذکر نشده است؟

با وجود خطاهایی که ممکن است در تفسیر ماده 1 تحت ماده 5 قانون خدمات کشوری و نظر زیر در مورد تعریف موسسات تحت پوشش این قوانین بررسی شود ، مفاد ماده 7 در شرح مقامات صدور مجوز این مجوز را ارائه می دهد مقامات باید شرایط و فرایندهای صدور مجوز کسب و کار را بدست آورند. و کار را ساده کنید تا هر متقاضی پروانه کسب با ارائه مدارک تأیید شده در پروانه کسب در کمترین زمان ممکن مجوز مورد نظر را دریافت کند. پایگاه اطلاعاتی! ساده ترین تفسیر و تفسیر این متن حقوقی طرح س questionال این است که آیا شرایط صدور پروانه وکالت در بانک اطلاعات اطلاعات پروانه کسب لحاظ شده است؟ البته نه ، اما شرایط صدور پروانه وکالت در قانون جداگانه ای مشخص و تعریف شده است و در آن بانک اطلاعاتی اشاره ای به پروانه وکالت نشده است! علاوه بر این ، در تبصره 3 ماده فوق آمده است: هر مرجعی که پروانه کسب صادر کند (با فرض غیرممکن بودن و خلاف قانون بودن فقط پروانه کسب به عنوان پروانه کسب) به نوع ، شرایط و روند صدور و تمدید پروانه همراه با مبنای قانونی ظرف یک ماه این قانون را به مرجع مقررات زدایی اطلاع داده و صدور پروانه های کسب و کار توسط وزارت اقتصاد و دارایی را تسهیل کنید. مفاد این تعهد با قانون تصویب شده در مورد کیفیت پروانه نمایندگی علاقه 76 مغایرت دارد ، زیرا شرایط و شرایط صدور پروانه مجوز مشخص شده در یک قانون جداگانه تعریف و تعریف شده است. بعلاوه ، هیئت دیوان اداری صریحاً وکالت را مشمول مقررات تجارت ندانست. یک بنگاه اقتصادی زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی تعریف کنید.

تجزیه و تحلیل حقوقی اعتراض به گسترش قانون به نمایندگی بهره ، توافق نامه در مورد پروانه نمایندگی بهره و پروانه تجارت لیست موسسات و م institutionsسسات تحت پوشش ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری را به عنوان یک کانون وکلا فاش نکرد و قانون حسابداری عمومی … در قالب یک گفتگوی حقوقی بین دو طرف پرونده ، مناسب است که به ابهامات و سوالات ناشی از عدم گسترش این قانون به اصول قانونی بپردازیم. و مبانی قانونی.

از جنبه های قابل توجه ، عدم وجود نماینده کانون وکلا در روند تنظیم و تصویب آیین نامه های موضوع دفتر حقوقی است ، زمانی که آژانس های مربوطه با رژیم های مختلف حقوقی علیه این دفتر حقوقی برخورد می کنند و از یک نقطه قانونی نمایندگان کانون وکلا ترجیح دادند با اعتراض قانونی روبرو شوند.

علاوه بر بحث ها و تحلیل های حقوقی قابل توجه ، نکات و عباراتی در قانون مذکور وجود دارد که نشانگر انحراف موضوعی شخص حقوقی از این مقررات است:

بازار:به یک فضای جغرافیایی یا مجازی اطلاق می شود که در آن خریداران و فروشندگان محصولات و خدمات مشابه را رد و بدل می کنند و یا جایگزین های نزدیک به یکدیگر را مبادله می کنند.

(کدام قسمت از حرفه وکالت نزدیک به این توصیفات است که به اشتباه بازار حقوقی نامیده می شود)

بنگاه: نهادی که در تولید کالا یا خدمات فعالیت دارد (آیا یک شرکت حقوقی تجارت است؟؟)

انحصار: وضعیتی در بازاری که سهم تولیدکننده ، خریدار و فروشنده یک یا چند بنگاه یا بنگاه اقتصادی در عرضه و تقاضای بازار به گونه ای است که قدرت تعیین قیمت یا کمیت در بازار را دارد یابا توجه به قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت ، قانون حق الزحمه وکالت ، آیا ادعای انحصار علیه کانون وکلا صحت دارد؟ آیا وکلا از موقعیت و قدرت بازدارندگی سایر متقاضیان این حرفه برخوردارند؟ آیا این نهاد توسط قانون توضیح داده شده است؟ آیا کانون وکلا یک بنگاه اقتصادی است؟)

انحصار قانونی: یک وضعیت بازار که طبق قانون تولید ، فروش یا خرید کالای خاص یا خدمات خاص انحصار یک یا چند شرکت را دارد!کانون وکلای دادگستری غیر انتفاعی است ، بدون دسترسی به بودجه به صورت ریالی اداره می شود ، طبق قانون حق انجام تجارت ندارد … آیا کانون وکلا را می توان با این توضیحات یک بنگاه اقتصادی دانست؟) (خدمات رایگان کانون وکلا در موارد کمک و فتح متقابل ، با کدام قالب اقتصادی سازگار است؟)

جنبه قابل توجهی که به نظر می رسد طرفداران گسترش مقررات مربوط به حرفه وکالت را نادیده گرفته اند ، وضعیت و عملکرد مرکز مشاوره (کانون وکلا) است.با فرض اینکه این آیین نامه ها به حرفه وکالت نیز تعمیم داده می شود ، فکر می کنید این مقررات در مورد مرکز دادگستری نیز اعمال می شود؟

رسیدگی به ایرادات مختلف آیین نامه مذکور موضوع ویژه ای است که علاوه بر کسالت یک یادداشت ساده ، مستلزم شرح و بسط زوایای مختلف مربوط به نهاد حقوقی ، قانون مدیریت خدمات کشوری ، قانون اجرای سیاست های کلی است. ، قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون اجرای سیاست های کلی. اصل 44 و غیره با حضور خبرگان. با تجزیه و تحلیل اعتراض به گسترش قانون به حرفه وکالت ، برابر کردن پروانه وکالت و پروانه کسب ، در لیست موسسات به عنوان کانون وکلا و م institutionsسسات مشمول ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری و عمومی مشخص نشده است. قانون حسابداری … یک مکان و فرصت مناسب در قالب یک بحث حقوقی بین دو طرف برای ابهامات و س questionsالاتی که امتداد این آیین نامه ها نیست ، یک نهاد قانونی مبتنی بر اصول قانونی و مبانی قانونی برای پاسخگویی است.

وکیل

دکمه بازگشت به بالا