جامعه

چگونه در سامانه ثنا احراز هویت کنیم؟

به گفته رویداد برتر ، قوه قضاییه اخیراً فرآیند احراز هویت دیجیتال سیستم سانا را با مشارکت UAID و به صورت دیجیتالی ارائه داده است. بنابراین افرادی که در سیستم سانا احراز هویت دیجیتال دارند در غیاب آنها با کمترین زمان و هزینه ممکن امور حقوقی خود را انجام می دهند. در ادامه ، روش احراز هویت سیستم سانا به طور کامل توضیح داده شده است.

برای دریافت اخطاریه دادرسی از دادگستری ، متقاضی باید در سامانه ثنا ثبت نام کند و سپس مراحل احراز هویت را در غیاب خود انجام دهد.

راهنمای احراز هویت سیستم سانا

برای احراز هویت ، ابتدا باید مراحل ثبت نام سیستم سانا را طی کنید. بلافاصله پس از تکمیل ثبت نام وارد مرحله احراز هویت می شوید.

اگر روند ثبت آنها قبلا این کار را انجام داده اند زیرا احراز هویت وارد سیستم سانا شوید صفحه سیستم سانا می شود. صفحه ای که به این شکل است:

سپس گزینه ثبتنام آنلاین گزینه را انتخاب کنید. سپس به صفحه ای مانند صفحه زیر منتقل خواهید شد. اطلاعات مربوطه را وارد کنید ، مانند زمان و گزینه ثبت نام ادامه هید انتخاب کنید.

احراز هویت سیستم سانا

فاز اول

پس از انتخاب گزینه اطلاعات اساسی را یادداشت کنید در آخرین مرحله ، اطلاعات را به ترتیب مشابه فرم فوق ثبت یا ثبت کنید احراز هویت در این سیستم، شما به صفحه اصلی مراحل احراز هویت منتقل خواهید شد. در این مرحله از اولین مورد منو شرکت Uaid کلید را انتخاب کنید پرداخت را انتخاب کنید تا در صفحه پرداخت قرار گیرد.

مرحله دوم

پس از پایان پرداخت ، صفحه اصلی مراحل احراز هویت به طور خودکار باز می گردد. گزینه بازگشت احراز هویت آفلاین را شروع کنید صفحه مناسب را انتخاب کنید یوآیدی باز کن. در این مرحله ، فرصت روند را شروع کنید احراز هویت انتخاب کنید.

سطح سوم

در این قسمت ، داخل صفحه سفید را با یک جعبه قرمز امضا کرده و گزینه Continue را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که امضا باید در قسمت قرمز باشد.

آخرین مرحله در تأیید اعتبار در سیستم سانا

برای ساختن یک فیلم ویدئویی 15 ثانیه ای ، مثال زیر را دنبال کنید تا چهره خود را در کادر مناسب قرار دهید.

اگر مراحل بالا را به درستی انجام دهید ، پیامی را مشاهده می کنید که بیان می کند مراحل احراز هویت با موفقیت انجام شده است.

احراز هویت سیستم سانا

پس از انجام این مراحل ، پیام متنی دریافت خواهید کرد رمز شخصی سیستم سانا ما آن را برای شما ارسال خواهیم کرد

نکته قابل توجه

در صورت بروز خطا ، موارد زیر را انجام دهید:

1.به صفحه اول سیستم برگردید ، مرحله اول ثبت نام را تکرار کرده و ادامه را انتخاب کنید.

۲.سیستم به طور خودکار شما را به صفحه احراز هویت هدایت می کند.

3.پس از پرداخت ، سیستم به طور خودکار آن را شناسایی می کند و فقط باید نماینده ای را که برای آن هزینه کرده اید انتخاب کنید و مراحل احراز هویت را تکرار کنید..

4.به خاطر داشته باشید که برای امنیت کاربر ، کاربر نمی تواند مراحل احراز هویت را سه برابر بیشتر از یک کارگزار انجام دهد. اگر بیش از سه بار تکرار کردید ، پخش را تغییر دهید.

دکمه بازگشت به بالا