ورزش

آژیر قرمز در ارودگاه پرسپولیس با استوری‌های سرخ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین می گوید تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی 3 بر صفر برابر مس نوین کرمان با یک هشتم برد نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه ها ضرب و شتم او قهرمان چهار فصل است پی در پی لیگ برتر نیز برای صعود به این جام صعود می کند.

پرسپولیس در مرحله بعدی مسابقات فوتبال باشگاه های کشور است ضرب و شتم مشخص شده است که آنها تا پایان هفته هفدهم این فصل لیگ برتر را هدایت می کنند.

با این حال بازیکنان پرسپولیس به وضعیت مالی خود اعتراض دارند و به دلیل اینکه برخی از قراردادهای فصل جاری و همچنین پاداش ها را پرداخت نکرده اند. پیروزی آنها آنها یک داستان مشترک را با رنگ قرمز به اشتراک گذاشتند.

قرمزها که اوایل این فصل 30 درصد از قرارداد خود را از جعفر سمیعی دریافت کردند ، در این فصل نیز حدود 35 درصد از قرارداد خود را امضا کردند ، اما باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی بین المللی سنگین به ماریو. بودیمیر مهاجم سابق کروات هیچ بهره ای پرداخت نکرد اش اعضای تیم را افزایش دهید.

این مسئله باعث شد بازیکنان پرسپولیس که حدود 10 درصد کمتر از یک هفته پیش دریافت می کردند در سایت های مجازی اعتراض کنند. مانند هماهنگی و تقاضا بررسی هیئت مدیره مدیریت باشگاه به این موضوع پرداخته است.

آنها مانند همه اعتراضات مالی قبلی خود از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام خوششان می آید. “انفالوتا شکایات آنها بیشتر آشکار شود.

سمیعی ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ، قصد دارد در اعتراض به بازی روز پنجشنبه هفته خود مقابل مس پرسپولیس رفسنجان ، در اعتراض به برخی از مطالبات بازیکنان پرداخت کند. رسانه ها آنها رو در روی هم قرار ندارند.

دکمه بازگشت به بالا