ورزش

از تلاش پرسپولیس برای قهرمانی تا تقابل‌های استقلال در گروه مرگ

به گزارش رویداد برتر؛ شمارش معکوس برای حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان اروپا از سال 2021 آغاز می شود ، در حالی که این بازی ها رسماً در آوریل 1400 آغاز می شود تا نمایندگان فوتبال کشورمان بتوانند برای دفاع از نام و اعتبار فوتبال ایران در این مسابقات مهم شرکت کنند ، مسابقاتی که نامزدهای نهایی پرسپولیس دوره قبل و همچنین استقلال ، تراکتور و فولاد تیم های حاضر در این دوره از بازی ها هستند و این مسئله می تواند حساسیت و جذابیت این مبارزات را برای هواداران فوتبال ایران افزایش دهد.

به بهانه نزدیک شدن به شروع رسمی این مسابقات ، گروه ها و رقبای نمایندگان مجارستان را بررسی کردیم.

11

رسول خطیبی منتظر امتحان ویژه است

مربی جوانی که به دنبال نام تراکتور بود که اخیراً سرخ پوشان تبریزی را پیش انداخت ، اکنون یک آزمایش ویژه پیش روی خود می بیند ، آزمایشی که آزمون مهمی برای دولت پرشور برای خطیبی است. در میانه لیگ بیستم. شاگردان رسول خطیبی در بازی های دشوار گروه B در شارجه (امارات ، ازبکستان ، پاختاکور) و 2 برنده پلی آف غربی (الوحده ، نیروی هوایی عربستان) با بازی های دشواری روبرو می شوند. تیم هایی که می توانند برای سرخ پوشان آذری حریف سرسختی باشند.

تیم الشرجه فصل گذشته با پرسپولیس هم گروه بود و در نهایت در رده چهارم هیئت مدیره گروه قرار گرفت. پاختاکوری ها فصل گذشته نیز در گروه B قرار گرفتند و موفق شدند استقلال را در مرحله سقوط حذف کنند ، اما سرانجام شکست مقابل پرسپولیس را پذیرفتند و سقوط تلخی از لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020 داشتند. یکی از دو تیم الوحده سعودی و نیروی هوایی عراق باید پس از پلی آف تراکتورها را بیرون بزنند.

کار سخت تراکتور در آسیا

حمید درخشان در مصاحبه با خبرنگاری از رویداد برتر ، با اشاره به مخالفان گروه تراکتور گفت: “فکر می کنم تراکتور برای صعود به مرحله بعدی سخت خواهد داشت.”

وی افزود: حضور تیم هایی مانند پاختاکور که در بهترین مرحله فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند ، می تواند تراکتور را سخت کند.

این کارشناس فوتبال تأکید کرد: اگرچه تیم الشرجه نیز تیم قدرتمندی است اما شرایط خاصی را برای تیم تراکتور ایجاد می کند.

گروه مرگ در انتظار مجیدی است!

در گروه C لیگ قهرمانان 2021 ، تیم هایی مانند الدحیل قطر ، الاهلی عربستان و الشورتای عراق حریفان استقلال در این فصل خواهند بود. با این حال ، بسیاری از کارشناسان فوتبال و محلی ها این گروه را گروه مرگ می نامند ، بنابراین می توان گفت که این کار در این فصل برای استقلال ها کار دشواری است. در این گروه می توانیم حضور 3 تیم از کشورهای حوزه خلیج فارس را مشاهده کنیم: الدحیل ، نماینده بزرگ قطر در لیگ قهرمانان آسیا در آخرین بازی برابر تیم های ایرانی ، مقابل پرسپولیس در یک چهارم برگشت. تاکنون با خاطرات تلخ از جنگ با نیروها ، ایرانی ها باید آماده استقلال باشند. حضور علی کریمی ، هافبک سابق استقلال در این تیم که در فصل 2021 با قهرمانی در قطر سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد ، می تواند نقطه عطفی در بازی آوریل برابر این تیم ها باشد. . الاهلی عربستان با هدایت ولادان میلوویچ در شرایطی به حریف استقلال تبدیل شده است که این تیم سعودی به طور مداوم در 6 دوره قبلی لیگ قهرمانان حضور داشته است و در این مدت موفق به صعود به مرحله سقوط شده است. فصل 3

در همین حال ، الشورتای عراق نیز به عنوان تیم سبز بغداد ، در مرحله آخر لیگ قهرمانان با گروه آبی های ایران هم گروه بود. جالب است بدانید که استقلال در هر دو مسابقه برابر این تیم به تساوی رسیده است.

شرط موفقیت آبی پوشان در آسیا از زبان پرسپولیسی ها

حمید درخشان ، پیشکسوت فوتبال نظر جالبی در مورد حریفان آبی پوش تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا 2021 دارد. این کارشناس فوتبال به رویداد برتر گفت: “تیم های قدرتمند این گروه با تیم استقلال هم گروه هستند و با این تفاسیر باید تأکید کنم که کار استقلال روی کاغذ بسیار دشوار است.” این تیم ها در سال های گذشته نشان داده اند که تیم های قدرتمندی هستند و به نوعی می توان گفت که این گروه گروه مرگ این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های ایرانی است. اگر استقلال بتواند از این گروه صعود کند ، می تواند سطح بالاتری از رقابت را صعود کند.

سد امارات در برابر فولاد!

در گروه D فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا ، تیم های قدرتمندی مانند السد از قطر ، النصر از عربستان سعودی ، الوحدت از اردن و نکونام باید به مرحله پلی آف بروند. تجربه ویژه پس از چند سال غیبت در آسیا. با حریفان سرسخت و بزرگی مانند العین امارات دیدار کنید. شاگردان نکونام برای شرکت در دور گروهی مسابقات باید از سد تیم العین که در دوره های گذشته جلسات ویژه ای با تیم های ایرانی برگزار کرده است عبور کنند.

یک آزمایش مهم در برابر فولاد

درخشان نظر جداگانه ای در مورد وضعیت فولاد در لیگ قهرمانان دارد و در توضیح این موضوع گفت: “این یک تجربه مهم برای تیم فولاد و جواد نکونام است.” این تیم برای صعود به مرحله بعدی سخت مقابل العین کار می کند. با این حال ، در صورت صعود ، فولاد در یکی از سخت ترین گروه ها نیز حضور دارد ، اما می توان فرصتی برای این تیم تصور کرد.

پرسپولیس فقط لیگ می خواهد

در نهایت ، در گروه E ، پرسپولیس با الریان قطر ، برنده قرعه کشی اخیر لیگ قهرمانان در آسیا ، برنده گوا در هند و چهارمین مرحله پلی آف غربی (الوحده امارات – الزورا ، عراق) دیدار خواهد کرد. .

الریان که در 4 سال گذشته هیچ قهرمانی در لیگ ستارگان را کسب نکرده است ، فصل گذشته تنها یک امتیاز از لیگ از دست داد. هم تیمی های شجاع خلیل زاده همچنین از بهترین بازیکنان رده بندی لیگ قطر در سال جاری هستند. الریان سالهاست که در لیگ قهرمانان آسیا موفقیت زیادی کسب نکرده است. در این شرایط ، تیم قطری آخرین بار در مرحله گروهی بازی ها در سال 2019 ظاهر شد و کار خود را به عنوان انتهای جدول گروه B به پایان رساند.

گوا فصل گذشته قهرمان سوپرلیگ هند شد و با افزایش تعداد تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا ، اولین سهمیه ثابت نمایندگان هند را در این مسابقات کسب کرد. گوا ، که امسال رتبه سوم را دارد ، در سال 2014 تاسیس شد و در ورزشگاه Fortada در Maragaó بازی می کند. این تیم همچنین در سال 2019 قهرمان سوپرجام هند شد.

گروه پرسپولیس کار سختی نیست

سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به تیم هایی که در آخرین تساوی به عنوان حریف شاگردان یحیی گل محمدی معرفی شدند ، به رویداد برتر توضیح داد: نه و پرسپولیس به راحتی می تواند از مرحله گروهی صعود کند. با درخشش سال های اخیر رقبای آسیایی حساب جداگانه ای برای پرسپولیس باز کرده اند و این تیم به عنوان نایب قهرمان آسیا باید در این فصل قدم بگذارد و از اعتبار فوتبال ایران در این فصل دفاع کند. 6

دکمه بازگشت به بالا