خبرهای کلی

تشکیل ۳۰۰ هزار کانال دینی و فرهنگی در شاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر

محسن حاجی میرزایی فلاحتی ، مسافر گیلان ، در دیدار با نماینده ولی فقیه رشت ، گفت: “هدف اصلی ما این است که هیچ دانش آموزی از تدریس و یادگیری در شرایط کرونا خارج نشود.”

توسعه 300000 کانال مذهبی و فرهنگی در شاد

وی افزود: تصمیم گرفته شده است برای دانش آموزانی كه به هر دلیلی فاقد اینترنت یا دستگاه ارتباطی هوشمند هستند ، از روش های دیگر آموزش از جمله تلویزیون ، رادیو و بسته های آموزشی استفاده شود.

آیت الله فلاحتی طی گفتگویی با وزیر آموزش و پرورش از زحمات معلمان در طول روزهای تاجگذاری تشکر کرد و اظهار داشت: “سیستم آموزشی ما علی رغم شرایط کرونا ، چه در مدارس ، دانشگاهها یا سمینارها بسته نشده است.”

نماینده ولی فقیه در گیلانی گفت که قبل از کرونا ، معلمان در روستاهای دور افتاده برای آموزش دانش آموزان حضور داشتند ، اما اکنون که این شرایط مهیا نیست ، باید از روش های دیگر استفاده شود.

امام جمعه رشت روز جمعه گفت: معلمان ما هنوز حقوق و دستمزد واقعی خود را دریافت نمی کنند و باید توجه بیشتری به آموزش و پرورش شود.

وی پیش بینی سازوکارهای لازم برای آموزش را وظیفه مهم آموزش و پرورش دانست و افزود: پرورش کودکان در مهد کودک ، تشکیل اتاق فکر معلمان حوزه و دانشگاه.

وزیر آموزش و پرورش و استاندار گیلان در دومین روز سفر خود به گیلان صبح امروز با حضور در گلزار شهدای رشت و مزار شهید میرزا کوچک جنگلی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

دکمه بازگشت به بالا