خبرهای کلی

خطر چرخش ویروس انگلیسی در بازار تهران بیشتر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر

دکتر علیرضا زالی در دیدار با روسای مراکز بهداشتی و شبکه های بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تقدیر از خدمات کارکنان زحمت کش بهداشت در جبهه ، به ویژه در اپیدمی ویروس کرونا ، خاطرنشان کرد: این منطقه برای این امر غفلت شده است سالها نیازهای زیرساختی ، تدارکاتی و نیروی انسانی بخش و چنین شکاف ها و نیازهایی را در استان تهران بسیار دردناک یافت.

وی اجرای برنامه های ابتکاری و خلاقانه مانند غربالگری در بازار تهران ، بازار تجریش و محله هرندی را ستود ، با توجه به مجتمع بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، اجرای برنامه های خانه های فردی از اولویت های بهداشت استان تهران است.

آقای زالی همچنین با بیان اینکه اجرای پروژه شهید سلیمانی منجر به شناسایی نواقص در بخش بهداشت در تهران شده است ، افزود: برنامه هایی در این زمینه در حال برنامه ریزی است.

وی گفت: ویزیت ها و پایش های بهداشتی هر ساله در تعطیلات نوروز انجام می شود و امسال به دلیل پخش شدن تاج ، باید جنبه های پایش و خدمات این پروژه را افزایش دهیم.

دکتر زالی بازار تهران را یک پدیده اجتماعی ، اقتصادی و امنیتی توصیف کرد که به دلیل شیوع ویروس جهش یافته نیاز به توجه بیشتری دارد زیرا محیط های شلوغ بستر مناسبی را برای انتشار و چرخش بیشتر ویروس فراهم می کند.

دکمه بازگشت به بالا