سلامت و دانش

عدم نیاز به ثبت آنلاین نسخ بیماران در داروخانه ها/بیماران خاص، فرانشیز “صفر” هستند

مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی برای درمان غیرمستقیم گفت: بیماران خاصی را می توان پس از صدور دفترچه بیمه شناسایی کرد ، بیمار خاص است ، بنابراین جای نگرانی نیست.

دکتر شهرام غفاری در گفت وگو با رویداد برتر، وی با اشاره به توقف صدور دفترچه بیمه درمانی و ارجاع بیماران خاص به خدمات پزشکی و دارویی اظهار داشت: از آنجا که بیماران خاص از نظر ملیت شناسایی می شوند ، باید به هر مرکز درمانی یا مطب مراجعه کنند و این مورد بررسی شود. ، پیام کوتاه برای بیمار ، پزشک یا منشی ارسال می شود که این بیمار را “کسر صفر” می نامند.

وی افزود: در واقع بیماران خاصی را می توان شناسایی کرد. کد هر بیمار را سیستم تعیین می کند و وقتی به داروخانه می روند ، برای مثال وقتی کد سیستم را وارد می کنند ، متوجه می شوند که بیمار خاصی هستند و دیگر نگران این موضوع نیستند.

مدیرکل مدیریت غیرمستقیم سازمان بیمه های اجتماعی با بیان اینکه روند کار تغییری نکرده است و در مواردی که پزشک آنلاین تجویز نکرده است ، نسخه وی جای دفترچه بیمه را می گیرد ، گفت: واقعیت این است که روند کار آنها طولانی تر شده است و ما از ما خواسته ایم که در ماه فوریه نامه ای ارسال کنیم مبنی بر این که دیگر نیازی به داوران برای ثبت نسخه های آنلاین نیست تا در داروخانه ها انجام نشود.

غفاری ادامه داد: در واقع ما اعلام کرده ایم که اگر ثبت نام آنلاین نمونه ها در یک صف است ، آنها نباید نمونه ها را به صورت آنلاین ثبت کنند. تمام هدف ما این است که از خطوط و ازدحام مردم در هر مکان جلوگیری کنیم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا