خبرهای کلی

محمدعلی کشاورز؛ آداب‌دان، جدی و وقت‌شناس

آنچه به اندازه کشاورز و سایر عزیزان همرزمانش برای پیشکسوتان قابل توجه بود احترام و ادب به کار آنها بود. آنها به خوبی می دانستند که در قبال کارشان در قبال جامعه مسئولیت دارند و جالب است که بیشتر این آداب و معاشرت را شرط اصلی این حرفه می دانند. آنها در کار جدی و وقت شناس بودند ، با گروه نزدیک و صمیمی بودند.

به گزارش رویداد برتر ، سعید سلطانی نویسنده و کارگردان در یادداشتی در ویژه نامه روزنامه نوروز است مشرق محمد علی کشاورز نوشت: “شبکه سه سیما پس از ساخت یک سریال پس از باران از من خواست که آخرین متن زنده یاد احمد بهبهانی ،” جوانی “را کارگردانی کنم ، ما به خاطرات زنده یاد” محمد علی کشاورز “رسیدیم. این سریال آغاز کار بود از آشنایی من و افتخار همکاری با استاد کشاورز. ما خیلی زودتر از آنچه انتظار داشتم با هم دوست شدیم ؛ این رویداد بعداً در کارهای دیگر تکرار شد ، از جمله مجموعه های “خانه در تاریکی” و “یک عاشق را بکش”.

در طول سالهای حضورم در تلویزیون ، همکاری با نسلهای قدیم و جدید بازیگران سینما و تئاتر برای من باعث افتخار بوده است. من از هر قسمت بخشی یاد گرفتم ، اما آنچه جانبازانی مانند زندگی کشاورز و دیگر عزیزان همرزمانش را شوکه کرد احترام و ادب به کار آنها بود. آنها به خوبی می دانستند که در قبال کارشان در قبال جامعه مسئولیت دارند و جالب است که بیشتر این نجابت را شرط اصلی این حرفه می دانند. آنها در کار جدی و وقت شناس بودند ، با گروه نزدیک و صمیمی بودند.

ضبط درخشان آنها یادآور نقشه هایی است که هنردوستان در این کشور به خاطر سپرده اند و باقی مانده اند.

این ماندگاری همچنین حاصل سالها کار در زمینه های تئاتر ، سینما و تلویزیون است. “همکاری با بزرگان این هنر ، از فرخ غفاری گرفته تا بهرام بیضایی ، علی حاتمی ، عباس کیارستمی و دیگران …”

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا