خبرهای کلی

مشکل کشور ما پول نیست بلکه مدیریت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت محمد باقر قالیباف ظهر روز دوشنبه در بحث با جهادگران استان گلستان گفت: کار جهاد کاری است که درآمد سرانه افراد را نسبت به سال گذشته افزایش می دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های موجود در استان گلستان افزود: امروز مجاهد و میهن پرست واقعی باید جبهه اقتصادی را ساماندهی کند به عنوان مثال علی رغم ظرفیت زیاد استان گلستان ، همچنان می توان فقر را در این استان مشاهده کرد “

وی گفت: “منابع انسانی از منابع مادی مهم ترند.” “ما باید ظرفیت ها را تعریف کرده و از پایین به بالا ایجاد کنیم.”

قالیباف با اشاره به اینکه دشمن بر اقتصاد ضعیف ما متمرکز است ، افزود: ما تحت تأثیر انقلاب و آزادسازی انگیزه از مکتب اهل بیت و فرهنگ اولیه قرار گرفته ایم و این روی کل جهان به ویژه غرب آسیا تأثیر می گذارد ، اما اگر اقتصاد پشت آنها نمی ایستد. “موفقیت ها به نتیجه نهایی منجر نمی شوند ، بنابراین این موارد به عنوان یک زنجیره متصل در نظر گرفته می شوند ، و یکی از نقاط ضعف پیوند نیز قدرت آن را کاهش می دهد.

وی ادامه داد: ما ضعف هایی در اقتصاد داریم و دشمنان ما نقاط ضعف خود را متمرکز کرده اند ، بنابراین باید به سرعت منطقه اقتصادی را برنامه ریزی کنیم و منتظر نمانیم تا افراد دیگر آن را حل کنند و خودمان کار را انجام دهیم.

قالیباف با تأکید بر اینکه مشکل کشور ما پول نیست بلکه مدیریت است ، گفت: “ما سالانه 119 میلیارد دلار درآمد ارزی داشتیم و سال گذشته کمتر از 15 میلیارد دلار درآمد ارزی داشتیم ، اما با تورم و قیمت های بالا در هر دو سال ، بنابراین مشکل ما کمبود پول نیست و وقتی پول داریم ، با یک مشکل روبرو می شویم ، بنابراین مشکل و چالش اصلی ما مدیریت در کشور و رویکردهای غلط است.

رئیس قوه مقننه گفت کشوری که 80 درصد اقتصاد آن دولتی است محکوم به شکست است ، افزود: “ما باید قید زنجیره ها و قوانین بی ربط را از دست مردم و سیستم اداری بشکنیم و اقدام به رهبران صادق. و به مردم فرصت دهید. “داده ها و اقتصاد را به مردم بدهید.

وی در گفتگو با جهادگران استان گلستان تأکید کرد: اگر نظام مسائل ، فرصت ها و مشکلاتی که در گلستان وجود دارد را بشناسیم ، می توانیم با ظرفیت های موجود در آن مشکل را حل کنیم.

قالیباف با بیان اینکه خصوصی سازی با دموکراتیزه کردن اقتصاد متفاوت است ، اظهار داشت: امروز بی عدالتی زیادی در کشور ما وجود دارد. در یک طرف کوه های ثروت و پول هنگفت و در طرف دیگر فقر وجود دارد. یکی از وظایف مجلس است. شما باید جسورانه بایستید.

قالیباف گفت: “اگر ما پنج سال کار اقتصادی هدفمند ، حتی در برابر تحریم ها انجام دهیم ، می توانیم به ثبات اقتصادی دست پیدا کنیم تا تهدیدی سیاسی نبض اقتصاد ما را تغییر ندهد ، و برای این مهم تعیین عوامل اقتصادی ما مهم است. و این در کیفیت است. “

دکمه بازگشت به بالا