خبرهای کلی

منطق شهادت پشتوانه شکست ناپذیری یک جامعه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سردار محمدرضا نقدی دوشنبه شب در مراسم یادبود شهدای حوزه علمیه باقر (ع) العلوم (ع) قم ، اعلام كرد كه شهادت آرزوي نهايي انسان است و به دليل جايگاه والاي شهدا در روز قضاوت ، با ريختن اولين قطره خون به زمين ، تمام گناهان آنها آمرزيده مي شود ، و به همين دليل آرزوي همه عرفا و دانشمندان شهادت ، گفت: خلیفه شهید الله در زمین واقعی است و خداوند متعال از دولت برای خود خواسته است ، اما در زمین متجاوزانی هستند که می خواهند این وضعیت را غصب کنند و در بعضی موارد حتی می گویند آنها خدایند اما برخی می گویند ما می توانیم تی ما با ظالمان مخالفت می کنیم زیرا جان خود را از دست می دهیم. آنها قدرت و سلاح دارند و ما را نابود می کنند ، اما شهدا این منطق را باطل می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه خاطرنشان کرد: شهدا زندگی خود را با خدای متعال معامله می کنند و خداوند روح آنها را می خرد و در این تجارت شهدای پیروزی برنده هایی هستند که جان خود را برای انجام اراده خدا بر روی زمین فدا می کنند و بنابراین خدا که همه دانشمندان و عرفا حسادت آنها افزودند ، آنها می خورند ، “اگر منطق شهادت در جامعه ای حاکم باشد ، آن جامعه شکست ناپذیر است.

وی با تأکید بر اینکه شهدای این منطقه در حال به چالش کشیدن و غلبه بر استکبار هستند ، گفت: کسانی که حق دارند از کشته شدن توسط دشمن و شهادت نمی ترسند و هیچ معاهده منفعت وجود ندارد. گران تر این در مورد شخصی نیست که زندگی خود را بدهد و آن لقاء خدا می پیوندد و خدا خودش خون شهدا را می خرد ، ادامه داد: ملت ما به پیروی از امام راحل بیش از 40 سال با اسراف استکباری منطق شهادت روبرو بوده و می بیند که ما همان بنیان هستیم. الاسد و ما هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را زدیم ، اما آنها نمی توانند پاسخ دهند.

سردار نقدی گفت: “ما در کشورهای دیگر هزینه های دفاعی زیادی داریم و به هیچ وجه هزینه دفاعی نداریم ، اما آمریکایی ها با صدها بمب اتمی و تجهیزات مختلف نمی توانند به ما پاسخ دهند.” و ایالات متحده آنها را ایجاد کرد. پس از ترور شهید مو قاسم سلیمانی اعلام شد که در صورت پاسخ دادن وی ، بیش از 50 نقطه فرهنگی در ایران هدف قرار می گیرد ، اما به دلیل منطق شهادت ، می بینیم که پس از شکست همان الاسد آنها نمی توانند کاری انجام دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کشیش شیعه ، کشیش مجاهدین را احضار می کند عملی وی افزود: “روحانیت وقتی صحبت می کند عمل می کند و همین روش و منطق است که باعث افتخار ما امروز در میان ملت های جهان شده است.”

وی در ادامه گفت که 126 شهید سمینار محمد باقر امام (علیه السلام) بزرگترین مدرسه امروز پیش از ما هستند ، اما ما باید از این مدرسه درس بگیریم و بدانیم که این مدرسه ما را در برابر دشمنان پیروز خواهد کرد. ، آنها سعی کردند نام امام حسین (ع) را پاک کنند ، اما امروز می بینیم که نام امام حسین بالاترین نام در جهان است و ما باید این راه را ادامه دهیم و برای شهادت دعا کنیم و به اوج شهادت برسیم. .

دکمه بازگشت به بالا