هنر و فرهنگ

ولایت پذیری و عمل به تکلیف ویژگی بارز شهداست

انجام ولایت و وظیفه ویژگی بارز شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: “قبول ولایت و انجام وظایف از ویژگی های برجسته شهدا است و ما معتقدیم که خدا و شهدا بر اعمال ما نظارت می کنند ، بنابراین باید بیشتر مراقب باشیم تا رضایت خدا را جلب کنیم.” به طور جدی.”

به گزارش رویداد برتر ، اسرافیل وزیری در جلسه هیئت نمایندگان بنیاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس ، اظهار داشت: “کار بنیاد یک افتخار و توفیق الهی است که برخی آرزو می کنند خدمتگزار باشند. صاحب این نهاد مقدس این افتخار را دارد. “ما باید به طور موثر برخورد کنیم.
وی افزود: ما به عنوان یک خادم صادق و با اعتماد به نفس در انجام صحیح وظایف اداری در خدمت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران هستیم و در این زمینه هیچ تلاشی برای دستیابی به حداکثر رضایتمندی جامعه نخواهیم کرد شهدا “.
وزیری ضمن تأکید بر خدمات رسانی به شهدا و خانواده های شهدا ، گفت: “یکی از اهداف اصلی بنیاد بزرگداشت و حفظ نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.”
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: قبول ولایت و انجام وظایف از ویژگی های برجسته شهدا است و ما معتقدیم که خداوند و شهدا مسئول اعمال ما هستند ، بنابراین باید با تدبیر بیشتری عمل کنیم.
وزیری گفت: “با قدرت الهی در سال جدید ، با اجرای برنامه های کمی و کیفی و طراحی و ارائه راه حل ها بر اساس یک برنامه مدون ، می توانیم دیدگاه ویژه مقام معظم رهبری ، دولت احتیاط و امید و معاونین را تحقق بخشیم. رئیس جمهور و مقام معظم رهبری. “در بنیاد ، گامهایی را برای دستیابی به اهداف و سیاستهای بنیاد بردارید ، با تمرکز بر ایجاد گفتمان.
پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا