ورزش

پیام غیرمنتظره رونالدو پس از هت‌‌تریک در پیروزی یوونتوس مقابل کالیاری + عکس

به گزارش آژانس ورزشی خبرگزاری آنا ، کریستیانو رونالدو یکشنبه شب پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا مجبور شد به انتقادات از عملکرد خود پاسخ دهد. در هفته 27 سری آ ، او هر سه گل را در پیروزی 3-1 بانوی پیر در کالیاری به ثمر رساند تا پاسخ خوبی به عدم صعود به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا بدهد.

وی همچنین پس از به ثمر رساندن گل سوم ژست قابل توجهی گرفت که به نظر می رسد منتقدان وی بوده اند. علاوه بر این ، در پایان بازی ، رونالدو در صفحه شخصی خود پیامی را منتشر کرد که تعداد اندکی انتظار داشتند ، پیامی برای دفاع از خود و پاسخگویی به انتقادات ، بلکه اعلام تصمیم سوابق خود نبود. سابقه ای که پیش از این توسط رسانه ها اعلام شده بود ، اما ظاهراً توسط خود ستاره پرتغالی پذیرفته نشده است.

رونالدو 36 ساله در پیام خود با زدن 770 گل در هت تریک مقابل کالیاری ، نوشت: “اخبار و آمارهای زیادی در مورد من و عملکرد رکورد من در هفته های اخیر منتشر شده است.” ارسال شده در صفحه شخصی اینستاگرام خود. برای بهترین گلزن تاریخ فوتبال اعلام شد که آنها رکورد 757 گل رسمی برای پله را شکسته اند.

اگرچه از این تعارفات متشکرم ، اکنون باید توضیح دهم که چرا تاکنون این سوابق را تشخیص نداده ام و به آنها پاسخی نداده ام. تعریف و تمجید من از آقای ادسون آرانتس دوناسیمنتو (پله) ، که همیشه یکی از طرفداران بی قید و شرط فوتبال اواسط قرن بیستم بوده است ، باعث شد تا من 9 گل او را برای 767 و سائو پائولو ثبت کنم. تک گل تیم ارتش برزیل به عنوان یک هدف رسمی.

جهان و همچنین فوتبال از آن زمان تغییر کرده است ، اما این بدان معنا نیست که ما می توانیم تاریخ را به نفع خود پاک کنیم. امروز من هفتصدمین گل رسمی دوران بازیگری خود را به ثمر رساندم و به همین مناسبت اولین سخنان خود را در مورد پله می گویم. هیچ بازیکنی در جهان وجود ندارد که داستان ، اهداف و دستاوردهای بازی های درخشان پله را نشنیده باشد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. به همین دلیل وجود من ، اکنون که می توانم تأیید کنم که با گلهایم رکورد زدم و در لیست بهترین گلزنان جهان قرار گرفتم ، سرشار از شادی ، غرور و استکبار است. شکستن رکورد پله چیزی بود که هرگز آرزو نمی کردم از کودکی در مادیرا بزرگ شوم.

رونالدو پیام خود را ادامه می دهد: “از همه کسانی که در این سفر شگفت انگیز من را همراهی کردند ، از هم تیمی هایم ، بازیکنان حریف ، هواداران این بازی زیبا در سراسر جهان و از همه مهمتر خانواده و دوستان نزدیک من متشکرم.” باور کنید اگر شما نبودید این اتفاق برای من نمی افتاد. حالا من منتظر بازی ها و چالش های بعدی هستم! منتظر بشقاب ها و لباس های بعدی. باور کنید این داستان هنوز تا پایان فاصله دارد. آینده از فردا آغاز می شود و کارهای زیادی برای انجام یوونتوس و پرتغال باقی مانده است. پس در این سفر با من همراه باشید! بیا دیگه!

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا