خبرهای کلی

چالش های سال99درسال1400ادامه دارد؟! – رویداد برتر

وقایع و موضوعات تأثیرگذار بر مردم ایران یک سال پیش قطعاً 99 سال را به عنوان خاطره ای تلخ اما ماندگار برای مردم دهه 1300 رقم زد. یک روز خبر دورکاری بود ، روز دیگر خبر تعطیلی و محدودیت شب. گردش مالی رسانه ملی و غیره وظیفه ملت را اضافه کرد. و با نگرانی اضافه کرد که متخصصان دعوت شده به رسانه ملی سرانجام از تخصص و تبحر خیالی برخوردارند! آنها با بیان نظرات خود گام های موثری برای افزایش استرس و ترس برداشته اند.مشکلات ملت نشان می دهد که عطر در جعبه وجود ندارد! این نسخه های درمانی شامل درخواست از مردم است که میوه نخورند و به خوردن گوشت و … بسنده نکنند!

تنوع موضوعات و چالش های اجتماعی در سال جاری به حدی بود که رسانه ها و نویسندگان در درج نظرات و انتقادات همیشه با موضوعی تازه و تازه روبرو می شدند. محتوای رسانه ای و انتقاد پیرامون موضوعات مختلف مانند: کرونا و نحوه رهبری رهبران ، انتخابات ایالات متحده و تأثیر آن در سیاست داخلی و خارجی این کشور ، انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ایران ، درگذشت هنرمندان و ورزشکاران ملی کشور به دلیل تاج ، پارلمان و قانون راهبردی لغو تحریم ها: کانون وکلا و کانون وکلا ، وخامت چهره وکلا ، توهین به رئیس جمهور و غیره این روزها برنامه های رسانه ملی آن موضوع نظراتی بوده است که توسط اعضای مختلف رسانه از طرف های مختلف منتشر شده است.

اکنون که آخرین نفس های مارس پایان سال و آغاز قرن جدید است ، ذکر این نکته ضروری نیست که به دلیل اهمیت این مسائل و نیازهای کلاس ، باید اندرو را ذکر کرد ، البته به طور خلاصه و به طور موقت ، برخی از س questionsالات در مورد نوروز- پس از تعطیلات ، کارشناسان سیاست اجتماعی ، و غیره نیازهای مردم را با جدیت بیشتر و با انرژی مضاعف دنبال کنید سال 99 پیشنهاد شده است ، اما نتیجه نهایی مشخص نشده است:

1 – حیف و میل خزانه داری در فوتبال: سوال و چالش قرارداد مربیان فوتبال خارجی که مردم در سال 1999 با سر و صدای رسانه ها متوجه آن شدند ، یکی از موضوعاتی است که یک سال بعد هنوز سرنوشت آن مشخص نیست. قرارداد میلیاردها مربی فوتبال خارجی خفه شده است. لازم است مدیران فوتبال کشور به این سال پاسخ دهند. در نظر گرفتن مسائل و ابهامات در امور مالی اتحادیه فوتبال اکنون یک بار است.

2- کدام نهاد نظارتی تخصص و سواد کارشناسان دعوت شده به رسانه ملی را ارزیابی می کند. چند بار می توانیم بی اخلاقی و آزار و اذیت آنها را هنگام مصاحبه های رسانه ای تجربه کنیم؟ علاوه بر عدم پایبندی به اصول اخلاقی در برخی از برنامه های رسانه ملی ، در حالی که در سال 1999 ، به گفته کارشناسان ، عدم آگاهی عمومی و عزاداری دردهای معیشتی مردم فاقد استانداردهای لازم برای جذب بینندگان کمتر بود ، همان درصد مخاطبان آن روی شبکه های مرزی تمرکز می کند.

3. مهمترین موضوعی که رسانه ها و فعالان عرصه در سال آینده باید از نزدیک آن را رصد کنند ، اختصاص واکسن تاج و رتبه بندی شهروندان است. سال گذشته ، مردم با این امید به خرید واکسن ، تمام کاستی ها و مشکلات ناشی از کرونا را برای بازگشت به زندگی مردم ترک کردند ، با این امید به خرید واکسن ، اگرچه این نیز یک وظیفه و وظیفه قانونی دولت است ، اما برنامه ریزی این برنامه دشوار نخواهد بود و استفاده از این حق قانونی برای مردم کار دشواری است که امیدواریم رهبران کنونی و آینده کشور بتوانند این کار را انجام دهند تا این فرصت با چالش جدید تغییر نکند.

4- اگرچه مردم از سالها قبل به افزایش قیمت عادت کرده اند ، اما افزایش قیمت ها طی سال گذشته به حدی بوده است که اگر دولت تصور نکند در 1400 سال کنترل قیمت ها را انجام دهد ، غیر از 4٪ از شهروندان مشهور دیگر متضرر شده اند بیشتر شهروندان زیر بار هزینه های اساسی زندگی تعظیم می کنند و آینده ای نه چندان روشن در انتظار ملت است.

آموزش آنلاین مدارس و فراهم آوردن حداقل فرصت های آموزشی ، تعریف مسئولیت زندانیان مالی ، به ویژه مسئله تکراری مهریه زندانیان و حقوق زنان ، رسیدگی به چالش های وکالت و اشتغال جوانان ، نحوه اداره و اداره مجلس و غیره در سال 1400 اهالی رسانه باید مطالبه کنند ، اما باید پاسخ منطقی و واکنش مثبت رهبران را مشاهده کنند.

وکیل

دکمه بازگشت به بالا