ورزش

چه کسی در انتقال ناموفق قاسمی‌نژاد به استقلال مقصر است؟

پس از انتقال ناموفق قاسمی نژاد به تیم آبی پایتخت ، دو باشگاه پدیده و استقلال اظهارات مختلفی داشتند.

به گزارش رویداد برتر ، پس از درگیری های فراوان ، صبح امروز (جمعه) ، باشگاه استقلال در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد که انتقال امین قاسمی نژاد به تیم آبی پایتخت منتفی است. طبق این بیانیه ، علیرغم اینکه باشگاه پدیده مبلغ مورد نیاز برای صدور رضایت نامه امین قاسمی نژاد را به صورت چک تأمین کرد ، اما مسئولان این باشگاه از قبول چک ها امتناع ورزیدند تا قاسمی نژاد منتقل نشود و این مورد توسط پدیده مورد بررسی و هماهنگی قرار گرفت ، و مسئولان این باشگاه باید در آخرین ساعات روز پنجشنبه این چک ها را دریافت می کردند ، اما در پایان آنها از تحویل گرفتن آنها خودداری کردند.

مهدی عبدیان همچنین درباره عدم انتقال اظهار داشت: وجود مشکلاتی در تعریف رهبری باشگاه شهر خودرو و تأیید اتحادیه فوتبال بوجود آمد. توافق اول در مورد میزان رضایت حاصل شد که دو برابر شد. در ابتدا هزینه رضایت نامه به صورت اقساط دو ماهه پرداخت می شد اما باشگاه دوباره نظر خود را تغییر داد.

وی ادامه داد: “در توافق نامه اصلی ، من و آقای نامداری مسئولیت پرداخت چک و تحویل چک را بر عهده داشتیم. باشگاه دوباره اعتراض کرد و حتی تعویض چک و تحویل چک پس از تعطیلات پذیرفته نشد.” باشگاه استقلال همه شرایط را پذیرفت و باشگاه شهرخودرو شرایط جدیدی را برای این انتقال در نظر گرفت.

اما جواد وطن خواه ، مدیر باشگاه پدیده در پاسخ به ادعاهای باشگاه استقلال گفت: “هیچ پولی خریداری نمی شود و هیچ گونه چک از بازیکنان انجام نمی شود.” ما قبلاً تجربیات خوبی در این زمینه داشته ایم و باید به نفع باشگاه و هواداران ما تصمیم گیری شود. بعضی از دوستان می گویند یکی از دلایل تأخیر در نقل و انتقالات مدیریت باشگاه بود اما این هم به دلیل کم کاری خودشان بود زیرا مدیریت باشگاه ما کاملاً واضح بود و ما همانجا فرجی را به پرسپولیس دادیم زمان ، و اتفاقاً ، از تخت جمشید. چند روز قبل از فرجی بازیکنان دیگری مانند صادقی ، جعفری و … ما آن را به تیم های دیگر دادیم.

وطن خواه درباره اظهارات مهدی عبدیان نیز گفت: “اگر جذب قاسمی نژاد برای شما مهم بود ، به جای پرداخت پول و پاداش به تیم ، به قاسمی نژاد پول می دادید ، یا به خود نگاه می کردید و از آن فرار نمی کردید.” با هواداران صادق باشید و یاد بگیرید که حرفه ای و با اخلاق باشید. در صورت ادامه بداخلاقی ، باید نظرات خود را درباره مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره منتشر کنم.

همانطور که مشهور است ، باشگاه استقلال پول نقدی برای جلب رضایت امین قاسمی نژاد نداشت و باید رضایت باشگاه پدیده را به صورت اقساط کسب می کرد.

صرف نظر از اینکه چک ها مسترد شده باشند یا خیر ، باشگاه قادر به تهیه پول نقد برای گرفتن رضایت نبود. همانطور که مدیر باشگاه پدیده تأکید کرد ، باشگاه پرسپولیس برای رضایت فرشاد فرجی پول نقدی به باشگاه پدیده داد اما باشگاه استقلال نتوانست این کار را انجام دهد.

این مشکل نشان می دهد که باشگاه استقلال کمبود جدی منابع مالی و نقدینگی موجود این باشگاه را نشان می دهد و مدیران نتوانسته اند برای انتقال بازیکن پول نقد تهیه کنند و با توجه به این مشکل مالی باید منتظر بمانیم تا راه حل را حل کنیم. اینها مشکلات استقلال است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا