اقتصادی

آغاز ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش ۴ محصول ایران‌خودرو از امروز به مدت ۴ روز

ثبت نام امروز (چهارشنبه) برای چهار محصول گروه صنعتی ایران خودرو از جمله Denaplus Turbo Automatic ، Ranaplus ، Soren Plus و سقف شیشه ای پژو 207 تا حداکثر یک سال آغاز شد و تا روز شنبه ادامه دارد. هفته آینده (28 آوریل).

به گزارش رویداد برتر ، آخرین طرح پیش فروش محصولات ایرانی با قدمت یک سال وجود دارد مرحله سوم پیش فروش خودرو تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک است ثبت نام در 4 مارس سال گذشته انجام شد که در آن 75 هزار و 176 نفر برای مدل 3500 نفری دستی تارا و با تاریخ 1400 تا اکتبر تا مارس و 78 هزار و 143 نفر برای تارا اتوماتیک 1200 تارا. واحد و تاریخ تحویل: فوریه و مارس ، 1400 شرکت در آن شرکت کردند.

پیش از این ، گروه صنعتی ایران خودرو در دهه اول مارس 2016 (دقیقاً 31 مارس) ، برای شرکت در پروژه ثبت نام می کرد پیش فروش هفت محصول این شامل پژو 206 تیپ 2 ، سقف شیشه ای پژو 207 ، سمند LX ، پارس بنزین و پارس TU5 ، سورن پلاس و راناپلاس بود.

اولین پیش فروش 12 ماهه این گروه خودرویی در سال 1400 امروز (چهارشنبه ، 25 آوریل) آغاز شد و به مدت چهار روز (تا شنبه ، 28 آوریل) ادامه دارد.

در این مرحله ، گروه صنعتی ایران خودرو چهار محصول پر تقاضا را برای پاسخگویی به نیازهای مشتری از جمله پژو 207 سقف شیشه ای دستی ، رانا پلاس ، سورن پلاس و دناپلاس توربو اتوماتیک به فروش رسانده است. تاریخ تحویل این خودروها از مهرماه سال جاری تا اردیبهشت ماه سال آینده به نوع محصول بستگی دارد و با توجه به نوع خودرو ، متناسب با قیمت خودرو در قرارداد است که در زمان تحویل معتبر است. انتخاب شد.

سرانجام ، ظرف سه روز از مهلت ثبت نام و احراز هویت متقاضیان برای مصرف کنندگان نهایی ، قرعه کشی با حضور نهادهای نظارتی انجام می شود و مشتریان نهایی مطابق رویه کلیه پروژه های قبلی مشخص می شوند.

سپس از طریق صفحه فروش آنلاین به اسامی برندگان می پردازیم esale.ikco.ir و ما پیامک می فرستیم. مشتریان نهایی این گزینه را دارند که طبق جدول از طریق همان سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو ، ظرف پنج روز هزینه ماشین را پرداخت کنند.

همچنین ممکن است افرادی که از برنامه های قبلی ایران خودرو انتخاب شده اند و موفق به واریز پول نشده اند ، در این طرح فروش ثبت نام کنند.

همانطور که گفته شد ، قیمت نهایی خودرو پس از تحویل قیمت کالای مشخص شده در قرارداد معتبر خواهد بود و مشتری در زمان ارسال دعوت نامه ، بقیه خودرو را به مبلغ حق الوکاله واریز می کند.

برای اطلاعات بیشتر ، متقاضیان می توانند اطلاعات را در وب سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو پیدا کنند. علاوه بر این ، شماره تلفن 02182272727 برای پاسخگویی به سوالات در هنگام ثبت نام اختصاص داده شد.

علاوه بر این ، شرایط و ضوابط عمومی و شرایط ویژه برای ثبت نام و شرکت در این مرحله از پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران مطابق روال قبلی و تأیید کمیته اتومبیل خواهد بود.

بنابراین ، برای دسترسی مشتریان واقعی به خودرو ، محدودیت های ثبت نام در برنامه های فروش قبلی نیز در این طرح اعمال می شود ، از جمله اینکه 48 ماه پس از ثبت نام خودرو یا تحویل آن از ایران خودرو و سایپا ، متقاضی پلاک فعال ندارد. وی لزوم ارائه گواهینامه رانندگی ، شماره تلفن و شماره حساب بانکی از طرف متقاضی ، ممنوعیت انتقال امتیاز و پرداخت های ناشی از انتخاب قرعه کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و انتقال خودرو حتی به عنوان وکیل را عنوان کرد.

اگر برای دریافت اولین سرویس به نمایندگی مراجعه نکنید ، گارانتی خودرو پنج ماه پس از تحویل باطل می شود. با این حال ، بازدید از نمایندگی حداقل به 1000 کیلومتر ماشین نیاز دارد.

لازم به ذکر است که طبق معمول متقاضی پس از قرعه کشی قبل از اعلام نام افراد منتخب هیچ گونه هزینه ای پرداخت نخواهد کرد و در هیچ مرحله از ثبت نام نیازی به چک نخواهد بود.

پیش از این ، گروه صنعتی ایران خودرو در بیانیه ای به مشتریان هشدار داد كه پس از کسب سود برای برخی از مشتریان ، اعلام كرد كه ثبت نام و تمام مراحل مربوطه فقط از طریق وب سایت فروش آنلاین ایران خودرو انجام می شود. سایت esale.ikco.ir برگزار می شود. بر اساس گزارشات و اخبار منتشر شده ، برخی افراد یا شرکتها با معرفی و رتبه بندی شرکت ایرانخودرو و طرح مواردی از قبیل ویرایش اطلاعات مشتری ، صدور و تحویل کارت سوخت ، پرداخت اقساط خودرو ، قرعه کشی و ثبت نام فوق العاده ، وجوه واریزی در قرعه کشی محصولات ایران خودرو ، که به دلیل مدل پایین خودرو با قیمت وسوسه انگیز عرضه می شود ، سعی در سودآوری و گمراه کردن متقاضیان محصولات ایران خودرو دارد.

جزئیات اعلان را می توان در این پیوند یافت.

حسابداری و بلوغ وسایل نقلیه بر اساس نوع خودرو به شرح زیر است:

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا