خبرهای کلی

افتتاح ۲۴ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در دهستان شهدای بهشهر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت سردار سیاوش مسلمی ، فرمانده سپاه کربلا در مازندران ، جمعه شب در مراسم افتتاحیه پروژه محرومیت زدایی ، با اشاره به جیری مرکز پیشرفت و توسعه و استفاده از نیروهای جهادی اظهار داشت: از سال 1996 تاکنون 136 روستا از مجموع 1000 روستای هدفمند کشور برای بهره برداری از ظرفیت خود مستقر شده اند.

وی افزود: در استان مازندران مرکز پیشرفت و توسعه در سه روستا کار خود را آغاز کرده است و تفاوت این کار در این است که از ظرفیت نیروهای مردمی استفاده می شود و این باعث کاهش هزینه ها می شود.

وی گفت: بین سال های 1996 و 1997 حدود 20 پروژه در سه منطقه روستایی استان با 25 میلیارد ریال وام اجرا شد و در سال های 98-98 حدود 44 پروژه شناسایی و پیشرفت فیزیکی این پروژه ها 95 درصد بوده است. .

سردار مسلمی اظهار داشت: میزان کل وام های استفاده شده 88 میلیارد روپیه بود و 114 میلیارد روپیه نیز برای پروژه های دو سال فعالیت اردوگاه توسعه و توسعه هزینه شد.

وی گفت: دو هزار هکتار مزارع گندم دیم این به عنوان یک پروژه گندم سپاه اجرا شده است و 500 جریب گیاهان در سال جاری گسترش می یابد.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد که این پروژه ها شامل تکمیل یک منبع آبرسانی و 4000 متر خط لوله ، یک پروژه مخزن بود.

بابایی ، مسئول قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه کربلا در روستای شهدای بهسهر نیز با بیان اینکه همه فعالیت ها با مشارکت مردم انجام می شود ، گفت: از برنامه های این اردو استقبال خوبی شد.

وی گفت: پروژه هایی مانند مخازن ، ساخت کانال و غیره برای پرش و افزایش تولید در دستور کار قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا