خبرهای کلی

افزایش قدرت ناجا در کنترل جرائم خشن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر

سردار مهدی معصومبیگی از اقدامات خشنودانه و مردم محور پلیس راه آهن ، پلیس فرودگاه ، کلانتری ها و ایستگاه های بازرسی ، واحدهای خدمات اورژانس و واحدهای نمونه در حفاظت از تأسیسات دولتی تقدیر و تشکر کرد. پرداخت.

وی اظهار داشت: با راه اندازی قرارگاه نوروزی ابوذر ، پلیس پیشگیری سه مأموریت مهم را تأمین نظم و امنیت ، پیشگیری از وقوع جرم با اولویت سرقت و همکاری در اجرای طرح فاصله اجتماعی در اولویت قرار داده است.

این افسر ارشد پلیس با بیان اینکه خدا را شکر اردوگاه نوروز ابوذر و شش کمیسیون توانستند با برنامه ریزی منسجم و هوشمندانه روند تأمین نظم و امنیت را در سراسر کشور هدایت کنند ، افزود: تعطیلات نوروز حدود 20 تا اطمینان از امنیت داخلی کشور ، گشت های اتومبیل ، موتور سیکلت و عابران پیاده متشکل از نیروهای پلیس ، ایست های بازرسی و سازمان های امدادی به صورت شبانه روزی فعال بودند.

پاسخ به 900000 پرسش در ایام نوروز

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر با اشاره به اینکه بیش از 580 هزار نفر در تعطیلات نوروز با مأموران پلیس 110 تماس گرفتند ، گفت: “با تلاش همكارانم در پلیس ، از نزدیك به 900000 نفر كمك خواسته شده است.”

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: به منظور تنظیم بیشتر مناطق ، اماکن تجاری ، مسکونی و اداری ، 700 م institutionsسسه حفاظت و مراقبت و دستیار پلیس “نگهبان محله” ، 539 گشت اتومبیل ، 845 گشت موتور و 4370 گشت خوب در سراسر کشور است آنها پیاده و با همکاری کارکنان پیشگیرانه پلیس ، در امر نظم سازی و در ارائه خدمات به شهروندان کار می کردند.

دستگیری متهمان به سرقت 25٪ و جرایم خشن 36٪ افزایش یافته است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تأکید کرد: مجموعه اقدامات پیشگیرانه ، در محل و بسیج همه ابزار است. وی کشف و دستگیری متهم تأثیر بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم داشت ، اظهار داشت: در این مدت و عنایت خداوند متعال ، همکاری خوب مردم و تلاش بی وقفه همکاران خوبم در جعبه ها و واحدهای امدادی تعداد سرقتها 24٪ ، دستگیری 25٪ سارقان 40٪ افزایش ، تجسس 36٪ ، دستگیری جرایم خشن 36٪ و تعداد سرقتهای اجباری 6٪ افزایش یافته است.

حمل و نقل ایمن حدود 3 میلیون مسافر نوروزی در صنایع ریلی و هواپیمایی

افسر ارشد پلیس کشور با اشاره به عملکرد موفقیت آمیز پلیس فرودگاه و پلیس راه آهن در حصول اطمینان از نظم و امنیت صنعت راه آهن و هواپیمایی در ایام نوروز افزود: آنها نقش موثری در تحقق دستورات تولید ملی و رهبر معظم محبوب امام خامنه ای.

وی ادامه داد: با تلاش شهدای این نیروی انتظامی بیش از 2 میلیون و 171 هزار نفر با 15 هزار و 57 مرد و بیش از 803 هزار نفر با امنیت کامل تحت قطارهای 3400 رام در ایام نوروز منتقل شدند.

بیش از 900 توقف فعالیت و کنترل در حین اجرای طرح فاصله اجتماعی

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر اجرای محدودیت های بیماری عروق کرونا قلب را از دیگر اقدامات اساسی در اردوگاه نوروزی ابوذر برشمرد و اظهار داشت: بازرسی های برون شهری اقدامات و خدمات ارزنده ای را برای حفظ سلامت عمومی مردم به شهروندان ارائه داد. جامعه.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اظهار داشت: به منظور تأثیرگذاری اقدامات و عملکرد برنامه نوروزی ، تیم های نظارتی و کنترلی به طور مستمر بر عملکرد واحدهای تابعه نظارت داشتند.

وی افزود: طبق اطلاعات ثبت شده در سامانه بازرسی عمومی 197 ، انتقادات و شکایات مأموران پلیس و کلانتری ها در ایام نوروز به ترتیب 49 و 92 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده رضایت مردم از عملکرد آنها است. خادمان در این واحدها.

سرانجام ، سردار معصوم بیگی بر همکاری مردم با پلیس تأکید کرد و تأکید کرد که مجموعه اقدامات انجام شده قدرت کنترل ، کشف و ایجاد امنیت مطلوب تر را در نوروز 1400 افزایش می دهد.

دکمه بازگشت به بالا