خبرهای کلی

انقلاب سبز در فرانسه – رویداد برتر

اما رئیس جمهور فرانسه خود انقلابی را آغاز کرد ، آن هم یک انقلاب سبز. وی تحت عمل جراحی اساسی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای قرار گرفت. دو حرکت بزرگ ماکرون به قدری ارزشمند است که ای کاش ما کاندیدایی مانند او با انگیزه قوی برای رأی دادن در دور بعدی داشتیم.
از این پس اتومبیل دست دوم شما در فرانسه گرفته می شود و در صورت خرید دوچرخه برقی با آن 2500 یورو (3000 دلار) به شما پرداخت می شود. فرانسه اولین کشور در جهان است که چنین قانون سخاوتمندانه و مترقی را تصویب می کند. البته ، فنلاند با پول کمتری (هزاران یورو) همین کار را می کند.

علاوه بر این ، هواپیمایی داخلی در مسیرهایی که با قطار طی دو ساعت و نیم می شود متوقف می شود. هواپیمایی هفتاد و هفت برابر بیشتر از قطارها CO2 تولید می کند (با توجه به برقی بودن قطارهای فرانسه). پیش از فرانسه ، اتریش نیز با بستن پروازهای بین وین و سالزبورگ گام مهمی در کاهش اثر کربن خود برداشت.

من می دانم که اکثریت ایرانیان ممکن است با این اقدام مخالف باشند و دولت همچنان دست در دست سایپا و ایران خودرو برای سوزاندن بنزین ، پرسه زدن در خیابان ها و مناطق اطراف ایران ، آلودگی هوا و کشتار مردم و همه موجودات از یوزپلنگ است. به خرس. ما روباه را زیر چرخ او خرد كردیم و همان جا ایستادیم كه به سمت ما تیراندازی كردیم و می خواستیم طناب را روشن كنیم.
به نظر من ، مقامات ما باید توسط هر روندی انتخاب یا تحمیل شوند ، در اصل آنها انواع خاص خودشان هستند. تا زمانی که خود را تغییر ندهیم ، مقامات و رفتار آنها تغییر نخواهد کرد.

انقلاب سبز در فرانسه

دکمه بازگشت به بالا