خبرهای کلی

ایجاد صف های طولانی برای تامین نیازهای اساسی مردم قابل تحمل نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به شعار سال 1400 اظهار داشت: بی تدبیری دولت و مجلس در ابتدای سال و در روزهای اخیر .. توزیع طولانی مدت آن نشان داده است که مقامات ما در دیدار با شعار ابتدای سال در ابتدای راه به نتیجه منفی رسیده اند و این وضعیت غیر قابل تحمل است.

وی ادامه داد: مسئولان نباید کوچکترین بهانه ای به دشمنان بدهند و باید ایران را تضعیف کرده و زحمات سایر مسئولان را که شبانه روز برای پیشرفت کشور تلاش می کنند تلف کنند.

امام جمعه جمعه به احیای مجدد ویروس بدنام کرونا در منطقه اشاره کرد و گفت: “ما مأیوس هستیم که از مردم منطقه بخواهیم به پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی پایبند باشند تا شاهد از دست دادن عزیزان خود نباشیم.”

حجت الاسلام عزیزی با یادآوری ترویج فرهنگ وقف در جامعه افزود: متأسفانه فرهنگ وقف نسبت به گذشته کاهش یافته است که این شایستگی مومنان منطقه و سایر مناطق نیست. “بگذارید باشیم.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه با امضای سند استراتژی 25 ساله بین ایران و چین گفت: “این سند استراتژی اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده را نشان می دهد و استکبار جهانی نگران است که این سند منجر شود تحریم های ایالات متحده و اروپا را بی اثر می کند.

وی خاطرنشان کرد: این سند راهبردی در حقیقت بهترین پیروزی در سیاست خارجی کشور و امنیت ملی است که نیاز به توضیح و تحلیل بیشتر در جامعه دارد.

دکمه بازگشت به بالا