سلامت و دانش

بررسی وضعیت تخت‌های بیمارستانی تهران برای مواجهه با پیک‌های بعدی کرونا

طی جلسه ای با حضور معاون وزیر بهداشت و فرمانده مرکز استان کرونا در تهران ، وضعیت تخت های رو به قله های تاج بعدی در مراکز درمانی در تهران بررسی شد.

به گزارش رویداد برتر دکتر قاسم جان بابایی ، معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دکتر علیرضا زالی با حضور فرمانده درمان بیماری تاج در تهران در مرکز کرونا در تهران ، به بررسی نحوه درمان تختخواب در مراکز درمانی در تهران پرداختند. .

در این جلسه ، جان بابایی با اشاره به لزوم آماده سازی کلیه بیمارستانهای استان تهران برای قله های تاج بعدی ، وضعیت تخت های پزشکی در مراکز بهداشتی درمانی استان را بررسی کرد. دکتر زالی همچنین با اشاره به اینکه باید به همه بیماران خدمات ارائه شود و نکاتی را در خصوص اختصاص جداول درمانی به بیماران بیماری کرونا ارائه داد.

به گزارش وبدا ، در ادامه این جلسه که با حضور دکتر رضا گلپیرا ، رئیس دفتر تعالی مدیریت بیمارستان و خدمات بالینی وزارت بهداشت ، دکتر محمدتقی طالبیان ، معاون مدیر اجرایی وزارت بهداشت ، دکتر حبیب ملک پور ، رئیس مرکز پایش و اعتباربخشی نحوه درمان گروهی از مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، ظرفیت ها ، نیازها و چالش های مراکز بهداشت استانها برای درمان بعدی در تاج بررسی شد قله ها و درمان تخت های پزشکی مورد بحث قرار گرفت.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا