جامعه

بررسی پرداخت تسهیلات کم‌بهره‌ به خانواده‌ دانش‌آموزان سما

داریوش زراعتگر ، رئیس شعبه بانک ملی بوشهر در دیدار با دبیر شورای سیاسی استان بوشهر در دیدار با خبرگزاری آنه در بوشهر گفت: “دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی با هر یک رابطه خوب و قوی داشته اند. دیگر.

رئیس اداره بانک ملی ملی در استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات مناسبی را در زمینه آموزش عالی انجام داده است ، ادامه داد: فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی دارای پست های کلیدی در کشور هستند و خدمات خوبی به مردم ارائه می دهند. .

مطالعه مزایای کم بهره برای خانواده های دانشجویان سما

دبیر شورای سیاسی سما استان بوشهر همچنین گفت: مدارس سما مطابق با سیاست سازمان مرکزی از کودکستان تا دبیرستان و هنرستان ایجاد شد.

باقر کریمی خاطرنشان کرد که مدارس سما در استان بوشهر در حال تکامل هستند و اکنون در بیشتر شهرها آماده خدمت هستند و حتی در دوران بیماری کرونا ، یک سیستم جدید دانشجویی آنلاین (SINAD) برای تسهیل و بهبود کیفیت آموزش راه اندازی شده است.

مطالعه مزایای کم بهره برای خانواده های دانشجویان سما

زلیخا زمانی ، رئیس گروه دارایی مدارس سما در استان بوشهر نیز گفت: “با توجه به اینکه والدین دانش آموزان به دلیل تورم شدید اقتصادی ناشی از بیماری کرونا ، مشکلات زیادی در پرداخت شهریه دارند ، بانک ملی نیاز به تأسیس م institutionsسسات کم درآمد برای دانش آموزان دارد. ‘ خانواده ها.”

در پایان این جلسه مقرر شد که بانک ملی گزارش جامع و کاملی از حساب مدارس سما تهیه و مشاوره های لازم را جهت ارائه راهکاری برای پرداخت م institutionsسسات کم درآمد به والدین تهیه کند. تعداد دانش اموزان.

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا