خبرهای کلی

بهترین مچ بند ردیابی سلامت در سال 2021

بهترین ردیاب سلامت انگیزه بیشتری برای انجام فعالیت های ورزشی ایجاد می کند و با دادن اطلاعات عمومی مراقبتی سلامت بیشتری برای شما به ارمغان می آورد. با وجود تعداد زیادی از مدل های ردیاب سلامت در بازار، دانستن اینکه از کجا باید شروع شود دلهره آور است، بنابراین ما بهترین گزینه هایی را در این لیست برای درک بهتر سلامت کاربران جمع آوری کرده ایم. یک ردیاب سلامت خوب می تواند داده های ورزشی شما را ردیابی کند، یا میزان استرس و همینطور داده های ضربان قلب را ردیابی کند.

در حال حاضر این مقاله در mimalls برای نشان دادن بهترین انتخاب به شما کمک می کند تا پول خود را در جای خوبی خرج کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که هر یک مدل از نظر ویژگی های برجسته، مشخصات، قیمت، طراحی و کیفیت نرم افزاری که در تلفن خود مانیتور می کنید در شرایطی قرار دارند.

  1. مچ بند Fitbit Charge 4
  • جی پی اس آنبورد
  • کنترل های Spotify
  • نمایشگر بدون رنگ

مچ بند Fitbit Charge 4 ممکن است تقریباً یکسان با دستبند Charge 3 به نظر برسد، اما یک تفاوت بسیار مهم وجود دارد: دستگاه جدیدتر شامل GPS داخلی است، بنابراین می توانید فعالیت ورزشی خود را ردیابی کنید و تلفن خود را در خانه بگذارید. اگر تصمیم دارید تلفن خود را همراه داشته باشید، می توانید لیست پخش Spotify خود را از روی مچ دست خود کنترل کنید.

همچنین دارای ویژگی جدیدی به نام Active Zone Minutes است. این معیار ارزیابی هر فعالیت سریعتر از پیاده روی سریع را صورت می دهد و براساس توصیه های سازمان های مختلف بهداشتی انجام می شود.

در واقع این یک نوع ساده از رهگیری ضربان قلب است که شما را به گذراندن وقت در سطوح مختلف ورزش بر اساس سن و تناسب اندام ترغیب می کند، همانطور که ساعت های هوشمند سلامت ردیابی می کنند.

مچ بند Fitbit Charge 4 فاقد صفحه نمایش رنگی است، اما آیکون ها و منوهای آن به خوبی چیده شده و درک آنها آسان است. چه به دنبال ردیابی خواب، پیش بینی وضعیت هوا یا تمرینات تنفسی باشید، فقط با زدن چند ضربه روی نمایشگر فاصله دارید.

این دستبند دارای ردیابی های ضربان قلب، ردیابی ورزشی می باشد و ضد آب هست و همینطور دارای GPS می باشد و عمر باتری آن در حالت فعال به بیش از 7 ساعت می رسد. در ضمن از اندریود و IOS پشتیبانی می کند.

  1. مچ بند Fitbit Inspire 2
  • طراحی زیبا
  • استفاده آسان
  • باتری قوی
  • بدون جی پی اس

اگر قصد دارید عادت های سالم تری را ایجاد کنید و می خواهید یک ردیاب سلامتی داشته باشید که به شما رد ردیابی داده ها شما را به زحمت نیاندازد، دستبند هوشمند Fitbit Inspire 2 می تواند یکی از موارد مناسب شما باشد. بیش از حد پیچیده نیست، اما تمام ویژگی های اساسی را برای حفظ حرکت و انگیزه شما دارد و استفاده از آن بسیار ساده است.

این مدل تمام از طریق نمایشگر و تک دکمه ای که در کناره ی آن قرار دارد کنترل می شود و با هشدار هایی که ایجاد کرده اید در تمام روز مانیتورینگ  ضربان قلب و سایر ردیابی ها را در اختیارتان قرار می دهد. در این محصول بیش از 20 فعالیت ورزشی مورد ارزیابی قرار می گیرد و زمانی که ورزش خود را آغاز می کنید ممکن است چندین ردیابی به طور همزمان فعال شئند.

تمام داده های شما با هم در برنامه بسیار کاربر پسند Fitbit جمع آوری می شود ، جایی که می توانید الگوها را به مرور مشاهده کنید، اهداف جدیدی تعیین کنید و اگر در مشترک شوید یک کتابخانه کامل از تمرینات ویدئویی را برای دنبال کردن را دنبال خواهید کرد.

هیچ صفحه رنگی یا GPS داخلی برای ترسیم نقشه های فعالیت وجود ندارد، اما استفاده از Inspire 2 بسیار لذت بخش است و برای مبتدیان ایده آل است.

  1. دستبند Garmin Vivosmart 4
  • طراحی باریک
  • باتری بادوام
  • نمایشگر کوچک
  • بدون جی پی اس

محصول Garmin با بالاترین رتبه در بهترین لیست ردیاب  سلامت نیز یکی از بهترین محصولات در محدوده دست بند های سلامتی است. این دستگاه برای ورزشکاران حرفه ای مانند انواع دیگر محصولات مارک Garmin ساخته نشده است، اما در عوض این دستگاه برای کسانی است که می خواهند بتوانند میزان داده های پر ریسک سلامتی را ارزیابی کنند و همینطور مپ بند زیبایی داشته باشند.

صفحه نمایش در این نسخه از سایر محصولات Garmin بزرگتر است و دارای یک باتری است که بسته به میزان ورزش شما باید حدود یک هفته دوام بیاورد. همچنین یک ویژگی ابتکاری به نام باتری بدن وجود دارد که به شما کمک می کند تا بسته به میزان انرژی خود یاد بگیرید که دقیقاً چه زمانی بهترین زمان ورزش است. این ویژگی برای کسانی که به ریکاوری و استراحت بدن پس از یک ورزش طولانی مدت اهمیت می دهند بسیار داده خوبی است.

  1. مچ بند Fitbit Charge 3
  • طراحی سبک
  • نمایشگر بزرگ
  • عدم جی پی اس درون ساخت
  • عدم نمایشگر رنگی

اگرچه اکنون مچ بند Charge 4 جایگزین این مدل شده است اما همچنان دستبند قابلی است و نسبت به مدل بالاتر از قیمت بسیار خوبی برخوردار است و ویژگی های ردیابی آن قابل اطمینان است. اما از ورژن قبلی خود سایز کوچکتری دارد و به جای آن از ردیابی های ورزشی و سلامت بیشتری استفاده می کند، نمایشگر آن شفاف است و از سایز دستبند های دیگر بزرگ تر است، اما همچنان نمایشگر سیاه و سفیدی دارد.

مانند برخی دیگر از ردیاب های موجود در این لیست، GPS درون ساخت ندارد، اما ضد آب است و یک مجموعه سلامت کامل شامل ردیاب ضربان قلب را ارائه می دهد. در ضمن، می توانید GPS را با جفت شدن تلفن خود با ردیاب نیز ردیابی کنید.

برای خرید این محصول باید کمی بیشتر از سایر ردیاب های سلامت که می توانید در همین لیست خریداری کنید  هزینه کنید، اما اگر از کل برنامه و تجربه Fitbit لذت می برید و همچنین می خواهید به اعلان ها و ردیابی خواب فوق العاده Fitbit دسترسی داشته باشید یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

  1. مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5

بیش از هر چیز دیگری مچ بند Xiaomi Mi Band 5 به طور کلی یک ردیاب مناسب برای تناسب اندام است، به خصوص وقتی قیمت را در نظر می گیریم. ردیابی مرحله ای خوب است، و من هرگز فکر نکردم که تعداد گام های روزانه من نسبت به سایر ردیاب ها کاملا دقیق باشد.

من متوجه شده ام که ردیابی خواب در مقایسه با Galaxy Watch 3 کاملاً دقیق است. افزودن قابلیت دریابی خواب REM در Mi Fit برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت خواب مفید است. من همچنین تجزیه و تحلیل کیفیت خواب Mi Fit را دوست دارم. این بازخورد واقعا مفیداست و نسبت به سایر مدل ها کاملا رضایت بخش می باشد.

در بیشتر موارد، کیفیت سنسور ضربان قلب خوب بود و با آپ ها و دستگاه های اختصاصی ردگیری ضربان قلب به ویژه در هنگام دویدن و فعالیت های ورزشی مشابهت داشت.

  1. مچ بند Huawei Band 3 Pro
  • ظاهر زیبا
  • عمر بالای باتری
  • آهسته بودن GPS
  • نبودن ردیابی تنفسی

اگر با قیمت این مچ بند مشکلی نداشته باشید یکی از بهترین ردیاب های ورزشی است که هم زیبا و هم بسیار قدرتمند است و از خریدش پشیمان نمی شود. این مدل به خوبی توانسته انتقال قدرت را از نسل قبلی خود صورت دهد و با ویژگی های بالا درون لیست می مالز قرار گیرد.

دستبند Band 3 Pro دارای GPS داخلی است، از طراحی مقاوم در برابر آب برخوردار استکه به معنای آن است که می توانید آن را شنا کنید و یک صفحه نمایش رنگی 0.95 اینچی برای نمایش تمام آمار ها و داده های ورزشی روی مچ دست شما وجود دارد.

ما تشخیص دادیم ردیابی ضربان قلب دقیق است و اگرچه GPS در قفل شدن می توانست سریعتر عمل کند، اما در عوض بسیار دقیق است. اگر برای اولین بار می خواهید از یک ردیاب سطح ابتدایی با قیمت مناسب استفاده کنید این گزینه پیشنهاد می شود.چ

  1. دستبند Fitbit Inspire HR
  • طراحی فوق العاده
  • متریک های ردیابی زیاد
  • عدم ردیابی شنا

این دستبند که جانشین مدل قبلی خود است در بهترین حالت نمی تواند در بالای لیست قرار بگیرید، زیرا برخی از ردیابی های سلامت را در خود ندارد، اما با در نظر گرفتن قیمتی که دارد بیش از کاربردش می ارزد، به ویژه که ویژگی های مهم تر را حفظ کرده است.

مچ بند Fitbit Inspire HR به طور غیرمنتظره ای ردیاب ضربان قلب را در کنار سایر قابلیت های ردیابی سلامت ارزیابی می کند. درسته که به اندازه Fitbit Charge 3 توانایی کافی ندارد، زیرا فاقد ردیابی شنا است، اما این نقص با قیمتی که دارد قابل قبول است.

این دستبند طراحی باریک و راحتی دارد و استفاده آن از بسیاری از رقبایش راحت تر و خوش دست تر است، بنابراین اگر به دنبال  محصولی ارزان و سبک هستید این گزینه را انتخاب کنید.

  1. دستبند Garmin Vivosport
  • سایز کوچک
  • باتری قوی
  • طراحی میکس
  • حالت شنا ندارد

گارمین ویو اسپورت به اندازه دست بند هاس فیتبیت شیک نیست، اما دلیلی برای بودنش در آخر این لیست قرار دارد. این مدل از اکثر دستبند های موجود در بازار ارزان تر است و با اینکه از GPS درون ساخت برخوردار است، اما شارژ باتری را تا 7 روز تمام حفظ خواهد کرد.

این مدل ضد آب است اما نمی تواند داده های شنا را ردیابی کند و یکی از مشکلات جدی آن است. از این مورد که بگذریم برای ردیابی داده های پیاده روی، دوچرخه سواری و سایر فعالیت های ورزشی مناسب است.

دکمه بازگشت به بالا