خبرهای کلی

تامین سلامت مردم در برگزاری انتخابات در اولویت اصلی قرار دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین محمدعلی نبی پور ظهر چهارشنبه در یک نشست خبری در استانداری مشهد در مورد شیوع بیماری عروق کرونا ویروس با اشاره به روند انتخابات گفت: داده های ما ، بنابراین تعداد مراکز رای دهی مرخصی را افزایش می دهد ، در حالی که در قبلی در این دوره ، 4023 رأی می تواند در استان رأی دهد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به حضور عوامل اجرایی در روز نظرسنجی ، به دنبال واکسیناسیون عوامل اجرایی هستیم که امیدواریم نتیجه این امر همکاری عوامل اجرایی باشد. انتخابات کاهش نمی یابد.

وی افزود: علاوه بر این ، افزایش تعداد مراکز اخذ رأی در فضای باز و تأمین تجهیزات پزشکی لازم اقدامات دیگری برای حفظ سلامت کامل انتخابات است.

نبی پور با بیان اینکه ما در زمان تبلیغات نیز مشمول تصمیمات مرکز ملی ضد تاج هستیم اظهار داشت: مطمئناً در شهرهای قرمز ، نارنجی و زرد مانند گذشته تجمع انتخاباتی نخواهیم داشت ، زیرا مردم خود استقبال نخواهند کرد این تجمعات. “بهره برداری از فضای مجازی ، رادیو و تلویزیون.

رئیس مرکز انتخابات هراسان رضوی با اشاره به اینکه اگر مواردی از تبلیغات اولیه در فضای مجازی وجود دارد ، باید به آن رسیدگی شود ، افزود: هرگونه تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی واقعی زودرس است ، زمان آن فرا رسیده است که برای ریاست جمهوری و رهبری مبارزه کنیم کارشناسان “8 روز و 4 روز برای مجالس اسلامی.

نبی پور گفت: در هر مرحله از انتخابات ، وقتی قانون جدیدی تصویب و ابلاغ می شود ، باید آن را اجرا کنیم ، رسانه ها و سازمان ها نقش مهمی در ایجاد شور و شوق انتخاباتی دارند ، بنابراین جلسات مختلفی با سازمان های حاکم برگزار شده است و نخبگان در این زمینه. “برای بررسی توانایی ها و زمینه های ایجاد شور و شوق انتخاباتی مردمی و توصیف جو عمومی و اهمیت مشارکت در انتخابات و تأثیر بر سرنوشت مردم.

وی اظهار داشت: 1062 نامزد در شهر مشهد برای انتخابات شوراها ثبت نام کردند که 160 نفر از آنها منتفی بودند. وی گفت: “معمولاً ما با ثبت نام شوراهای شهر روبرو می شدیم ، اما 16،540 نفر در شورای روستا ثبت نام كردند.” او آن را ذکر کرد. که نسبت به دور قبل افزایش یافته است.

دکمه بازگشت به بالا