جامعه

تشریح اقدامات اجرایی ثبت جهانی خیابان ولی عصر

شهردار منطقه 11 تهران اقدامات اجرایی برای ثبت جهانی خیابان ولی عصر (عج) را تشریح کرد.

به گزارش رویداد برتر ، نصرالله آبادیان با بیان اینکه خیابان 18 کیلومتری ولی عصر (عج) در این منطقه 4 کیلومتری است ، اظهار داشت: این خیابان طولانی ترین خیابان خاورمیانه محسوب می شود و دارای قدمت طولانی است. ، یک بررسی و ارائه برنامه های مختلف برای ترویج اقدامات ثبت جهانی در خیابان ولی عصر (عج) در مناطق 11 ، 6 ، 3 ، 1 صورت گرفت.
آبادیان با اشاره به اینکه خیابان ولی عصر (عج) از جنوبی ترین نقطه منطقه تاریخی در منطقه 11 آغاز می شود ، از نظر قدمت و معماری به مکان وقایع تاریخی و بناهای ارزشمند توجه داشت. او خیابان ها را شمرد.
شهردار منطقه 11 افزود: در حال حاضر معاون خدمات شهری و حفاظت از محیط زیست اطمینان محیط زیست ، آواربرداری ، کاشت درخت ، شستشو و تمیز کردن دیوار ، رنگ آمیزی و رنگ آمیزی ، تزئین ، نصب موارد مناسب ، نصب داربست مناسب و دستور صدور آن را صادر کنید. ” او وارد عمل شد.

به گفته آبادیان ، توافق نامه ای برای بازسازی این خیابان با مالکان و فروشندگان خیابان ولی عصر منعقد شده است که شامل تهیه و نصب تمام قسمت های پلاک و پلاک است.
وی همچنین یادآوری کرد که هنگام اجرا و توسعه نما ، طراحی و انتخاب ماده مورد استفاده با ساختار و شکل ساختمان اول مطابقت دارد.
آبادیان در ادامه اظهار داشت: شستشوی محور خیابان ولی عصر (عج) در آستانه آغاز سال جدید و اجرای جشنواره های نوروزی نیز اقدامات بعدی در ثبت جهانی ولی عصر (عج) است. خیابان (ع)
شهردار منطقه 11 هنگام تشریح اقدامات پیش بینی شده برای حفاظت از اماکن ارزشمند تاریخی در ، به آسفالت دروازه در مسیر خانه های تاریخی و عمارت ها به منظور احترام به آثار ملی و ارزشمند خانه مینا در این دروازه اشاره کرد. محور خیابان ولی عصر. کرد و گفت: در خیابان ولی عصر (عج) سنگفرش بالاتر از میدان منیریه – کوچه کریمی تینات ، جایی که خانه مینا (موزه و روایت خیابان ولی عصر) واقع شده است ، در این راستا انجام شده است ، که شامل اجرای 500 متر مربع است. سنگ گرانیت خرم دره با یک گل پنبه به ابعاد 40 40 40 سانتی متر پوشانده شده است.

حفاظت از بناهای تاریخی آبادکور مانند مینا خانه ، نورپردازی موزه قرآن ، اجرای طرح انضباطی شهری بین چهارراه جمهوری و چهارراه ولی عصر ، روشنایی ساختمان های تئاتر شهری ، اقدامات حمایتی برای تئاترهای خصوصی در محور خیابان ولی عصر نصب درختان چنار تازه و شناسایی درختان مرده ، و همچنین افتتاح موزه هنر ایران (کاخ مرمر) ، این محور را یکی از اقدامات مهم در این خیابان دانست سال

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا