خارجی

جدیدترین وضعیت کرونایی در ایران/ کرونا در 27 استان رکورد زد/ افزایش بستری کودکان 2 تا 14 سال در بیمارستان‌ها + نمودار و نقشه

گروه استانی خبرگزاری آنا – حسین بوذری؛ شیب کرونا در روزهای اخیر به طرز عجیبی افزایش یافته است و با Covid-19 ، عمدتا از نوع انگلیسی ، بیش از 25000 عفونت روزانه ایرانی نشانگر عمق فاجعه است.

در حالی که در ایران ، “میزان مرگ و میر” 3.6 درصد و “میزان بهبودی” مربوطه 96.4 درصد است ، نرخ مرگ و میر روز به روز در حال افزایش است و رنگ برخی از شهرها از قرمز به سیاه تغییر می کند.

با شیوع ویروس بدنام کرونا در کشور ، ممکن است در روزهای آینده بطور فزاینده ای با مرگ های افسار گسیخته ای روبرو شویم ، به ویژه در شهرها و استانهای توریستی که میزبان تعداد زیادی از مردم در ایام نوروز بودند.


بیشتر بخوانید:

ایلام یک بیمارستان در محل به علت بیماری شدید عروق بیماری کرونا در اصفهان راه اندازی شد

تخت های ICU در برخی بیمارستان ها تکمیل شده است

تبدیل شهرهای قرمز به سیاه

فاجعه تاج توسط دورهام پایان یافت

چرا موج چهارم را گرفتیم؟

تاج برزیل رسیده است؟

آغاز رسمی موج تاج چهارم در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ تاج پیچیده تر شده است + نمودارها و نقشه ها

این طعم تاج رستوران ها بود

موج چهارم خطرناک کشور

پلاک تاج در شهرها گسترده تر شد

Covid Rebellion – 19 این بار از هر زمان دیگری بدتر است

جوانان اهداف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیس برافراشته شد

توفان کوید – 19 به رهبری کرونا انگلیس


آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی زدن کرونا به شهرهای سرخ شده / یادگاری های نوروز در ریه های مردم ریشه می زند + نمودار و نقشه

به دلیل چندین سفر نوروزی ، شاهد افزایش تعداد موارد و مرگ و میرها بودیم و وضعیت زندگی استانها و شهرها قرمزتر شد.

کرونا امروز نیز در حال شکستن رکوردها است ، در حالی که بسیاری از هموطنان ما که در سفرهای نوروزی بوده اند و ممکن است ناقل بوده باشند ، هنوز به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه نکرده اند ، این بدان معناست که باید منتظر روزهای تاریک تری باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی زدن کرونا به شهرهای سرخ شده / یادگاری های نوروز در ریه های مردم ریشه می زند + نمودار و نقشه

تا همین اواخر ، نتیجه آزمون تاج هموطن زیر 50٪ بود ، اما بعد از نوروز این درصد به 60-70 رسید.

کادر پزشکی بیمارستان که بیش از یک سال است که برای نجات هموطنان کرونیکل خود با تمام خستگی ناامید نشده اند ، قبل از نوروز (به ویژه اواخر مارس) به آرامش نسبی رسیده اند ، اما با آمدن سال جدید و سفرهای فعلی از برخی از هموطنانش ، 19 غول خوابیده نیز دوباره بیدار شده و با تمام سرعت به حمله ادامه می دهند.

چرا تهران قرمز شد؟

به دلایل مختلف ، وضعیت پایتخت امروز از نظر شیوع تاج بیش از هر زمان دیگری تاریک است.

یکی از دلایل اصلی وضعیت خطرناک تهران ، جابجایی 800000 نفر در روز با مترو است که برخی از هموطنان بدون رعایت پروتکل های بهداشتی ، گاهی بدون ماسک ، بدون اینکه از عواقب آن آگاهی داشته باشند ، از مترو استفاده می کنند.

از طرف دیگر تعداد مراجعه به بیماران سرپایی به پایتخت به 5000 مورد قابل توجه رسیده است و ممکن است در آینده نزدیک شاهد فاجعه ای در این شهر باشیم.

حضور دستفروشان در مترو باعث شد که ویروس کرونا در بین مردم و در ریه های مردم آرام شود.

مسئولان مرکز بهداشت می گویند بیش از نیمی از آزمایشات تاج در تهران مثبت است و البته ما نباید استان البرز را نادیده بگیریم ، زیرا بین تهران و البرز ترافیک زیادی وجود دارد و این باعث ویروس تاج از شخص به شخص دیگری. چنین فاجعه ای بود.

خطر کمبود تخت در بیمارستان های استان کرمانشاه

در حالی که مرکز ملی علیه کرونا محدودیت های جدیدی را برای قطع زنجیره ویروس کرونا اعلام کرده است ، برخی از هموطنان در کرمانشاه ، به ویژه اصناف ، این ممنوعیت ها را اجرا نمی کنند و تعداد افراد مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب روز به روز در حال افزایش است. برای درمان در بیمارستان

طبق آمار ، در قله چهارم تاج ، به استثنای سیستان و بلوچستان ، قم ، مازندران و یزد ، استانها رکورد زدند و در برخی از شهرها شاخص خطر به 28 رسید.

با این حال ، آستانه اعلام وضعیت قرمز در یک شهر چهار برابر است و وزارت بهداشت مجبور به اعلام وضعیت سیاه در برخی از شهرها است.

نگران کننده تر ، علی رغم تعداد بسیار محدود کودکان بیمارستان در سه شیوع قبلی ، این بار 19 کودک مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب در بیمارستان کودکان کرمانشاه بستری هستند.

بیمارستان های اسلامی با بحران روبرو شده اند

عادی سازی برخی از هموطنانم در برابر کرونا اوضاع را در این استان بسیار دشوار کرده است و بیمارستان های اسلامی اکنون پر از بیماران کرونا هستند.

وجود 1400 بیمار بیماری کرونا و بستری در بیمارستان ، نشانه ای از وضعیت بحرانی ایلام است.

تعداد بیماران حاد تنفسی در استان خراسان جنوبی

با شروع موج چهارم تاجگذاری ، تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در خراسان جنوبی افزایش یافته و بیمارستان های استان در حال تکمیل هستند.

با ارتفاعات جولان ، تعداد بیماران در استان خراسان جنوبی به بالاترین سطح در ماه گذشته رسیده است.

بيماران شريان قلبي 2 و 88 ساله در بيمارستان هاي كاشان

کاسان در بیمارستان های شهید بهشتی ، بیمارستان سیدالشهدا در آرانی و بیدگل پر از بیماران شریان بیماری کرونا ، به ویژه بیماران تنفسی حاد است که 332 نفر را تشکیل می دهند.

کودکان از کرونا در امان نیستند و کودکان یک و دو ساله که از Covid-19 رنج می برند به بیمارستان در کاسان منتقل می شوند.

نیشابور همچنان در موقعیت قرمز کرونا قرار دارد

نیشابور این روزها وضعیت نگران کننده ای دارد و تعداد افراد بیمارستانی در این شهر افزایش یافته است.

تاج انگلیس در شهر نیشابور بسیار شایع است ، در حال حاضر 14 کودک زیر 14 سال و یک زن باردار در کوید -19 در بیمارستان حکیم در نیشابور بستری هستند.

افزایش تلفات تاج در استان سمنان

در حالی که شهرهای سمنان ، شاهرود ، دامغان و گرمسار به رنگ قرمز ، مهدیشهر ، سرخه و میامی به رنگ نارنجی و آرادان به رنگ زرد هستند ، تعداد تلفات نیز بسیار افزایش یافته است.

تحت حمایت دانشگاه های پزشکی ، بهداشتی و درمانی سمنان و شاهرود ، 428 نفر در بیمارستان بستری و 961 نفر از مجموع مبتلایان به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در این استان تاکنون جان خود را از دست داده اند.

روند رو به رشد بیماری عروق بیماری کرونا در استان یزد

طی روزهای اخیر ، استان یزد از نظر تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب وضعیت اسفباری پیدا کرده است ، به طوری که تعداد بستری شدن عروق بیماری کرونا در استان یزد به 582 نفر رسیده است.

از این تعداد ، 92 نفر تحت مراقبت های ویژه هستند و به دلیل وخیم شدن وضعیتشان خدمات دریافت می کنند.

بیماری کرونا در استان گیلان رو به افزایش است

استان گیلان هنوز با پیشروی کرونا روبرو است و تعداد بیماران مبتلا به Covid-19 در این استان روز به روز در حال افزایش است.

در حال حاضر 1050 بیمارستان بیماری کرونا در استان گیلان بستری هستند و طی 24 ساعت گذشته 220 نفر به این تعداد اضافه شده اند.

شهرهایی که رنگ آنها از نارنجی به قرمز تغییر کرد

در حالی که رنگ استانها در روزهای اخیر تثبیت شده و تعداد شهرهای سرخ 257 در روز بود ، در 24 ساعت گذشته وضعیت تاریک تر شده و اکنون خطر Coveid-19 ، به ویژه تاج انگلیس ، زندگی هر شهروند

متأسفانه ، این قاعده دوباره شهرهایی با وضعیت نارنجی و زرد را به قرمز و نارنجی تغییر داده و با این وضعیت باید منتظر روزهای سخت باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی زدن کرونا به شهرهای سرخ شده / یادگاری های نوروز در ریه های مردم ریشه می زند + نمودار و نقشه

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 295 شهر سرخ و 99 شهر دارای وضعیت نارنجی هستند و طبق مصوبات مرکز ملی کرونا ، آنها از و به شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی سفر می کنند. تیلوس

علاوه بر این ، 45 شهر با رنگ زرد و فقط 9 شهر با رنگ آبی نمایش داده می شوند.

شهرها کلیبر و ملکان در آذربایجان شرقی ، چالدران و سردشت در آذربایجان غربی ، بیله سوار ، پارس آباد ، خلخال ، سرعین ، گرمی و مشگین شهر در اردبیل ، چادگان در اصفهان ، تهامه در بنیامین ، اشتهارد در استان البرز ، سیروان ایلام طبس در استان خراسان جنوبی ، بجستان ، بردسکن ، تربت جام ، تربت حیدریه و کاشمر در استان خراسان رضوی ، جاجرم و گرمه در استان خراسان شمالی ، سلطانیه در زنجان ، استه ، باوانارس ، استان پاسارگاد ، بردسیر کرمان ، دالاهو و قصر شیرین استان کرمانشاه ، استان گالیکش گلستان ، سیاهکل ، شفت و ماسال گیلان ، جزیره کیش استان هرمزگان و اسدآباد همدان در 24 ساعت گذشته تغییر رنگ داده و در وضعیت خوبی قرار دارد قرمز آنها آن را پیدا کردند.

همچنین شهرهایی که از زرد به نارنجی تغییر کرده اند: کوثر و نیر در اردبیل ، کشاورزان در اصفهان ، جوین و خلیل آباد در خراسان رضوی ، مانه و سملقان در خراسان شمالی ، ایجرود زنجان ، علی آباد و کلاله در استان گلستان و بافق در استان جزد.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی زدن کرونا به شهرهای سرخ شده / یادگاری های نوروز در ریه های مردم ریشه می زند + نمودار و نقشه

از طرف دیگر ، شهرها شوش در استان خوزستان ، استان سپیدان فارس و استان بم کرمان به دلیل تثبیت درمان در بیمارستان ، وضعیت آنها از قرمز به نارنجی تغییر یافت.

طبق مرکز ملی کرونا در شهرهای سرخ ، با توجه به صلاحدید مقام ارشد ، حضور کارکنان در ارائه دهندگان خدمات اساسی 50٪ کاهش می یابد. همچنین حضور کارمندان در سایر ادارات و دفاتر نیز دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، سمینارها و م institutionsسسات آموزش عالی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کاملاً تعطیل هستند.

برپایی نماز جمعه ، مساجد ، نماز کلیسا و مراسم مذهبی روزانه در شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای اورنج ، یک سوم کارمندان در مراکز و دفاتر ارائه دهنده خدمات اساسی در حال کاهش هستند. علاوه بر این ، نیمی از کارکنان سایر دفاتر ممکن است در دفاتر حضور داشته باشند.

طبق آمار امروز (24 آوریل) ، تمام مراکز استانها در یک وضعیت قرمز قرار دارند و وضعیت اسفناک شده است.

نام بردن از شهرهای قرمز و نارنجی سفر به این شهرها ممنوع است و منجر به جریمه یک میلیون تومانی و 500 هزار تومانی برای متخلفان می شود. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا