خبرهای کلی

حرف‌های خودمانی درباره سربازی اختیاری

بازار تغییرات در قانون جنگ از اواخر سال گذشته داغ بوده است. در اینجا می توان از بار سنگین کهولت سن نویسنده لذت برد و اکنون متولدین 1982 نیز به ارتش اعزام شده اند و این خبر بار دیگر به سوخت بازار گرم نظامی تبدیل شده است.

به گزارش رویداد برتر ، روزنامه “جام جم” در ادامه نوشت: واکنش اقشار مختلف جامعه نسبت به این واقعه مهم در زندگی پسران ایرانی جنجالی است. برخی می گویند که ارتش اساساً مردی را می کشد ، که احتمالاً یکی از کسانی است که بیش از 10 سال از این دو سال خدمت را به یاد می آورد. برخی به شدت از این نوع خدمت سربازی انتقاد کرده و آن را اتلاف زندگی می دانند. از این گذشته ، ارتش هنوز بهم ریخته است.

مام وطن

س Asال از اینکه چرا خدمت سربازی وجود دارد بسیار عجیب است که پرونده به یک زن تحویل داده شده است ، اما در پایان هر کشور به یک سرباز و نیرویی نیاز دارد که بتواند به اصطلاح Herr را تشخیص دهد و خلاصه اگر خدا اجازه ندهد برای تأمین امنیت و هزار مشکل دیگر. اتفاقی برای محل اقامت او افتاد ، حداقل او می دانست که چگونه با سلاح و دفاع کار کند. با این حال ، مدت زمان طولانی جنگ های یک به یک با هزینه های زیادی به پایان رسیده است و این کشور همچنین به سربازانی نیاز دارد که بتوانند در برابر جنگ های اقتصادی ، فرهنگی و سایر جنگ ها مقاومت کنند. اما اگر در گوشه ای از این کشور پهناور احساس امنیت می کنید ، یکی از دلایل آن سربازان است.

داستان قدیمی

ناپلئون ارتش را معرفی كرد. در زمانی که ارتش های مدرن در سراسر جهان در حال شکل گیری بودند ، ملت ها برای استفاده نظامی به نیروی انسانی رایگان نیاز داشتند و از آن زمان به بعد ، نظام وظیفه برای تأمین منابع نظامی سازمان های نظامی در دولت های مدرن خدمت می کند. در ایران نیز خدمت سربازی سابقه طولانی دارد ، گرچه اجبار آن به دوران قاجار امیرکبیر برمی گردد که وی خدمت سربازی و روستاییان را مجبور به پرداخت مالیات جوانان به دولت کرد. البته قانون خدمت سربازی در سال 1950 حتی به طور جامع تری توسط پارلمان تصویب شد و پس از انقلاب در سال 1963 به دلیل جنگ تغییر یافت و آخرین بازنگری در قوانین مربوط به ارتش در سال 1990 انجام شد. اما او همیشه مورد انتقاد قرار می گرفت.

بهتر از ما

تعدادی فیلم ساخته شده است که به جنگ و دفاع از کشور اعم از داخلی و خارجی می پردازد و اهمیت بودن و رنج سربازان در میدان جنگ را نشان می دهد. جدیدترین آن سال 1917 بود که سال گذشته از تلویزیون پخش شد.

قوانین هر کشور در مورد ارتش است. به عنوان مثال ، در مجارستان ، تمایل گروهی از دختران برای رفتن به ارتش در برخی کشورها بی معنی است و با چوب و چوب اتفاق می افتد. سن سرباز و حقوق دریافتی و همچنین اهمیت و شأن سرباز در همه کشورها یکسان است. اما موضوع این پرونده مسئله اجبار و داوطلبانه است. اجباری کمتر از یک سال ، اجباری ، انتخابی و ترکیبی بیش از یک سال و غیره انواع کشورهایی که با این مشکل روبرو هستند و در پایین صفحه به صورت جداگانه با آنها سر و کار داریم.

چرا اینقدر خوب هستی؟

علیرغم انتقادات ، قطعاً خدمت سربازی مزایای فردی و اجتماعی زیادی دارد. به عنوان مثال ، برای عزیزانی که صبح ، ظهر و عصر نیاز به مادر دارند تا غذای مورد نظر خود را جلوی خود بگذارند و صدقات مضاعف بخورند ، قطعاً تجربه زندگی مستقل و دور از خانواده مسیر زندگی آنها را تغییر می دهد. . مقابله با سختی و افزایش استقامت سرباز به دلیل سختی و بیدار شدن صبح خسته کننده ، تمرین زندگی با کمترین فرصت ، افزایش مسئولیت ، اعمال قانون و نظم به دلیل لغزش های ناخواسته و مسئولیت های خانه ، از منافع شخصی و ورزش تحمل سربازان دیگر در حین انجام وظیفه و یادگیری کار و زندگی در گروه ها و سازمان ها از مزایای اجتماعی یک سرباز است که تا زمانی که یک برادر نداشته باشد متوجه نمی شود که اهمیت آن چقدر است.

اگر یکی بودی ، چه می شدی!

اساساً ، هنگامی که او حدود 18 سال دارد ، پسران به عزاداری عمومی می پردازند. در برخی موارد ، حتی اگر این مطالعات شباهت به شخصیت آنها نداشته باشد ، آنها برای تعویق خدمت سربازی برای بقیه عمر خود به آموزش متوسل می شوند و سال گذشته نیز به دلیل همین نارضایتی ، نزدیک به سه میلیون سرباز وظیفه داریم!

علاوه بر اتلاف وقت و انرژی که همه تا زمان بحث در مورد بحث سربازی بیان می کنند ، یکی از مهمترین انتقادات به خدمت سربازی این است که خدمت اجباری مطابق با توانایی و شغل سرباز انجام نمی شود. در تقاطع به عنوان پلیس راهنمایی و رانندگی. البته قوانینی در قانون اساسی وجود دارد که مربوط به ارتش است و ما امیدواریم که به درستی و بطور کامل اجرا شوند. از جمله حقوق فردی سربازان و توجه به امرار معاش ، غذا و لباس آنها و همچنین امکانات مالی و معیشتی خانواده سرباز در حین خدمت ، نگران کننده نیست.

شاید بزرگترین ضعف سربازان (کلمه اول کد) ، که عمدتا والدین را تحت تأثیر قرار می دهد ، عدم آموزش سربازان است. به خصوص جوانانی که در سنین پایین فراخوانده می شوند و در جمع دیگر سربازان آسیب پذیرترند.

پایان چیست؟

اینجوری به نظر نرسید آیا واقعاً انتظار دارید اکنون بگوییم که همه کسانی که به دنبال خدمت سربازی هستند حق با آنهاست؟ در حالی که سردار کمالی ، در حالی که مشغول خواندن بودید ، و اگر نمی خواندید ، اکنون می روید و می خوانید ، آنها به من گفتند وضعیت کشوری که به سربازان احتیاج دارد چگونه است. اما شک نکنید که گردن ما آماده است تا برای شما جدا شود و حقوق شما را از هر کسی و هر مکان سلب کند. خواسته ما اصلاح قوانین نظامی و در نظر گرفتن توانایی افراد در خدمت سربازی است و مهمتر از همه: ایجاد جو جذاب ، روشن و انگیزشی برای پسران تا سه فرصت برای ادامه تحصیل ، کار یا تحصیل در ارتش ، نوجوانی و او در اوایل جوانی مقابل آنها ایستاد. آخرین چیزی که آنها می توانند انتخاب کنند این اقدام مقدس و مهم نیست.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا