خارجی

حقوق و مزایای کارکنان کامل پرداخت شده است/ جبران نقدینگی با درآمدهای غیرشهریه‌ای

محمد میرزایی حیدری در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا ، فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در حل مشکل حقوق و مزایای واحدهای دانشگاهی (کارکنان ، اساتید و …) را تشریح کرد. و مقایسه وضعیت فعلی با پرداخت حقوق و مزایا. دو سال پیش ، وی اظهار داشت که با وجود شیوع ویروس کرونا ، ما توانسته ایم حقوق کارمندان ، استادان و غیره را پرداخت کنیم. حقوق و كمكها

وی با بیان اینکه افزایش حقوق 15 درصد است افزود: کسری بودجه داشتیم اما درآمد افراد غیرشهروندی را جایگزین کردیم.

وی در پاسخ به این س ،ال که رهبری دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید چقدر با موفقیت حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیئت علمی را در دوره جدید تنظیم کرد؟ وی گفت: با توجه به وضعیت فعلی دستگاه ها و دستگاه های دولتی ، آنها مجبور شده اند با مشکلات و کسری بودجه روبرو شوند.

چرا دولت هزینه دانشگاه آزاد اسلامی را پرداخت نمی کند؟

میرزایی حیدری اظهار داشت: بسیاری از شهریه های دانشگاه های دولتی چندین ترم معوقه دریافت نکردند ، در حالی که دانشگاه آزاد اسلامی علی رغم عدم دریافت یا کمک از دولت ، در دوره جدید حکمرانی با تدابیر ، سیاست ها و توانمندی های همکاران ایجاد شده .

وی از اینکه دولت مطالبات بسیاری از سازمان ها و ارگان ها را پرداخت کرده بود ، تعجب کرد اما نیازهای دانشگاه آزاد برآورده نشده است و خاطرنشان کرد که علی رغم این شرایط ، دانشگاه آزاد اسلامی روند کاهشی در جذب دانشجو را برعکس کرده است. .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در پاسخ به سوال دیگری ، کدام واحد دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با مشکل حقوق مواجه است؟ به آنها یادآوری شد که واحد شهر نمی تواند حقوق را به طور کامل پرداخت کند و چندین واحد و مرکز دیگر نیز در پرداخت حقوق تأخیر دارند اما این اتفاق نمی افتد که پرداخت ها با دو ماه تأخیر همزمان انجام شود.

میرزایی حیدری ادامه داد: “یکی از مشکلات ما بحث پایان نامه و شهریه است که متأسفانه نتوانستیم چندین ترم آن را پرداخت کنیم.”

تغییرات بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده است

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با آنا ، با بیان اینکه تغییرات بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده است ، تأكید كرد: زمانی سیستم های نرم افزاری دانشگاه مانند سرورها از خارج وارد می شد و این باعث افزایش تقلب در امنیت و خروجی خوب می شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه حضور رهبری جدید استقلال خوبی در واحدهای دانشگاه ایجاد کرد ، تأکید کرد: دکتر طهرانچی مدیری متفکر و توانمند است و اسلام را به دانشگاه آزاد مانند دانشگاه داده است. در سالهای اخیر. مستقل و به عنوان نماینده یا مسئول در استان تصمیم گرفته است.

میرزایی حیدری در ادامه توضیح داد: رهبری جدید دانشگاه با بینش ، جهاد ، روحیه انقلابی و علمی خود استقلال ، ابتکار و خلاقیت را به دانشگاه آزاد اسلامی منتقل کرده است و من مطمئن هستم که دانشگاه آینده بسیار خوبی و درخشان در این روند خواهد داشت تحول

انتهای پیام / 4078/4062 / ص

دکمه بازگشت به بالا