خبرهای کلی

خاکسپاری در شهرستان کرخه بود/ رنگ‌بندی کرونایی کرخه و شوش جدا شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عدنان غزی وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین در پاسخ به مصاحبه اخیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: یکی از دفن های قدیمی وی که روزهاست برگزار می شود ، در منطقه حفاظت شده در شهر کرخه است. و دارای یک منطقه درمانی مجزا از شهر شوش است.

وی گفت: گزارش هایی از این شهرستان به مسئولان استانی گفته شده است كه انتظار می رود رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به این موضوع توجه كند.

فرماندار شوش افزود: نحوه دفن مرده عروق بیماری کرونا با کمک دادگستری ، انتظامی و عوامل بهداشتی کنترل می شود ؛ در برخی موارد ، به منظور جلوگیری از اجتماعات و تشریفات ، شدت مشاهده به حدی است که اجساد مردگان برداشته نمی شود و یا بین ساعت 7 تا 8 بعدازظهر مردگان دفن می شوند.

وی تأکید کرد که نظارت بر تصویب ستاد تاج پادشاهی شهر شوش به طور مداوم و به ویژه در دستور کار قرار دارد ، با اشاره به تعطیلی یک بانک در شوش ، گفت: یک شعبه بانک به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و بی توجهی به هشدارهای دفتر مرکزی کرونا در این شهر بسته شده است. .

فرماندار شوش اظهار داشت: تجمع برخی از اهالی روستا برای امور بانکی باعث تجمع بیش از حد در مقابل این بانک شد و با پیگیری های انجام شده مسئولان بانک موظف شدند برای رسیدگی به امور بانکی و ارائه خدمات خود در همان روستا باشند تا شاهد تجمع پیش از بانک نباشیم.

وی از تلاش و همکاری متخصصان بهداشت ، دادگستری و سپاه پاسداران تقدیر کرد و افزود: از مردم سوشی خواسته می شود که به بیشتر پروتکل های بهداشتی پایبند باشند و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

رئیس تاج پادشاهی شهر شوش گفت: بر اساس بیانیه وزارت بهداشت ، از وزارتخانه خواسته شده است که کرخهت و شهر شوش را جداگانه رنگ آمیزی کند تا آخرین تصمیمات به صورت سیستماتیک و بهتر گرفته شود ، آخرین وضعیت در شهر شوش نارنجی است.

فرماندار شوش اظهار داشت: امیدواریم اقدامات عملی نزدیکتر و جدی تری جهت ارائه خدمات مطلوبتر به دانشگاه علوم پزشکی اهواز و رفع شکافهای بهداشتی و درمانی شوش با ایجاد بستر مناسب انجام شود.

دکمه بازگشت به بالا