اقتصادی

رفع قوانین مزاحم و اصلاح دستورالعمل‌ها، مصداق مانع‌زدایی از مسیر تولید

رویداد برتر / مرکزی معاون وزیر دادگستری و مجلس در وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: “حذف و حذف قوانین دست و پاگیر و منطقی سازی قوانین ، اصلاح دستورالعمل ها و بخشنامه های آزار دهنده و تسهیل در این مسیر می تواند مانع تولید شود. ”

محمد دامادی در بازدید روز پنجشنبه 30 مه از شرکت ماهارسازان آریا ، تولید کننده رنگ در ساوه ، اظهار داشت: “کشاورزی نامناسب کشور را بیمار می کند ، اما درمان صحیح و اقدامات لازم دارو برای نجات کشور ، به ویژه اقتصاد. قلمرو. “

وی گفت: تلاش و هم افزایی دو جانبه می تواند تولید را تقویت کند و عشق و علاقه به تولید منجر به بهبود اقتصادی می شود. میانجیگری و اعمال منافع شخصی برای کشور ضرر دارد ، اما در سایه حمایت از تولید ، اشتغال ایجاد می شود و تجارت رونق می گیرد.

دامادی به رفع موانع تولید اشاره کرد و افزود: حذف و از بین بردن قوانین دست و پاگیر ، منطقی سازی قوانین ، اصلاح دستورالعمل ها و سیاست های آزار دهنده و تسهیل در این مسیر می تواند مانع تولید شود.

وی افزود: بازاریابی و فروش محصولات داخلی منجر به پویایی صنعت شده و تعریف بازار مصرف می تواند روند تولید را تسریع کند. همچنین ارائه تسهیلات تولید باعث تقویت نقدینگی صاحبان صنایع و افزایش روند سرمایه گذاری می شود.

فرماندار ساوه همچنین اظهار داشت: تأکید بر رهبری در سالهای اخیر اهمیت حمایت از صنعت و تولید را با نام مبتنی بر حمایت از تولید افزایش داده است.

علی میرزایی این صنعت را بال تولید و اقتصاد دانست و افزود: شرکتی که امروز از آن بازدید می کنیم یک تولید کننده محصول استراتژیک است و می تواند به طور موثر به خودکفایی برسد و نیازهای کشور را برای جلوگیری از واردات صنعت رنگ برآورده کند.

وی با اشاره به احداث خط تولید جدید خودرو در این شرکت گفت: تخصیص هزار میلیارد تسهیلات بانکی گوجه فرنگی می تواند روند افتتاح این خط تولید را تسریع کند ، البته تسهیلات باید به موقع و به سرعت پرداخت شود .

نادر میلانی ، مدیرعامل شرکت ماهارسازان آریا نیز گفت: به دلیل مشکلات صادرات و واردات ، تصمیم گرفته ایم به وابستگی صنعت رنگ به کشورهای خارجی پایان دهیم و به خودکفایی برسیم.

وی گفت: حمایت واقعی از تولید می تواند موانع دست و پاگیر این منطقه را برطرف کند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا