خبرهای کلی

شما به مردم بدهکارید – رویداد برتر

بهانه مخالفان داخلی برجام از سال 2015 تا امروز این بود که آنها گفتند بتن به صنعت هسته ای ریختند! ظاهراً امروز یک روسی زغال سنگ باقی مانده است دکتر صالحی در مورد توسعه بزرگ هسته ای اعلام می کند:

ما در حال حاضر 16،500 ظرفیت غنی سازی در دسترس داریم و دائماً به این ظرفیت ها اضافه می شویم.

مجهز به دو زنجیره کامل IR4 و سریع به جلو است.

امروز ، ما زنجیره کامل IR6 را راه اندازی کردیم در حالی که مجبور بودیم ظرف هفت تا هشت سال بسازیم.

در مدت زمان کوتاهی ، هزار دستگاه IR2m نصب و راه اندازی کردیم و یک زنجیره IR6 راه اندازی کردیم. ایران در بخش غنی سازی به آستانه فناوری رسیده است و ما برای خود برنامه ریزی می کنیم. ما برای هر خودرو بیش از دو تا سه هزار سند فنی آماده کرده ایم.

ما اکنون یک طراح سانتریفیوژ هستیم.

مرکز یون درمانی البرز ششمین نوع مرکز یون درمانی است و در غرب آسیا ، ایران اولین کشوری است که تا پایان سال 1400 تکمیل می شود.

ما می توانیم یک راکتور تحقیقاتی طراحی و بسازیم.

در پروژه بی نظیر تترا در خاورمیانه ، مملو از 37000 متر تجهیزات و تحقیق در زمینه داروهای رادیودارو ، که انشا Godالله قسمت اول آن در سپتامبر به پایان می رسد.

کسانی که از نخستین روز مذاکرات در سال 2015 بر روی آسیاب دشمن آب ریختند ، امروز حرفی برای گفتن دارند ، با این تفاوت که قبل از انتخابات برای غارت برجام از یکدیگر پیشی گرفته و به دنبال ثبت این پرونده مهم و تاریخی هستند. توافق از طرف آنها؟ چرا موفقیت هایی که امروز با این ادعاهای دروغین امرار معاش مردم کرده اند ، موفقیت های بازگشت ایالات متحده به برجام را ثبت می کنند؟ آیا اگر این مبارزات جناحی و دروغ های مکرر در آن روزها به دستگاه دیپلماسی و سازمان انرژی اتمی مرتبط نبود ، ترامپ بهانه ای برای ترک آن داشت؟ کسانی که می خواهند امروز با یک حرکت انقلابی دروازه های کشور را به روی دنیا ببندند می گویند برجام صنعت هسته ای را نابود کرده است یا اینکه به دنبال راهی دیگر برای حفظ تحریم ها هستند؟

مخالفان برجام مدیون این افراد هستند: آنها مردم را به گونه ای کنترل کردند که همه فراموش کردند شرکت های خارجی برای اجرای توافق یک سال به ایران آمده اند و ایران حداقل یک سال قبل از رفتن ترامپ توانسته بود با کشورهای بزرگ تعامل کند . باید همکاری اقتصادی از طرف برجام وجود داشته باشد. افکار عمومی جهت داده شد که حتی خود آنها به یاد داشتند که نفوذ و قدرت ایران در منطقه یکی از برکات برجام است و این با ایران نبود. حداقل برای یک سال ، افراد راحت با هواپیماهای جدید پرواز می کردند بدون اینکه بمیرند! قبل از برجام ، سیب زمینی و سنگریزه در دولت به ظاهر منصفانه علیه روغن وارد می کردید. این روزها را فراموش کرده ای؟

شما ، مخالفان برجام ، به مردم تعلق دارید: با سیاه نمایی اخبار دروغ و تأثیر آن در افزایش نرخ دلار ، طلا و مسکن ، شرایط زندگی مردم را به عقب برده و تورم سر به فلک می کشد. حتی امروز که امید به احیای توافق وجود دارد ، این یک تیتر بزرگ است که ایران باید وین را ترک کند! ایران نباید به FATF بپیوندد. چرا از عدم پذیرش این لایحه می ترسید؟

شما مخالفان برجام متعلق به مردم هستید. که مقاومت را با سازش و تسلیم خواند! آقایان ، خط مرغ افتخاری نیست ، نگه داشتن هیئت آمریکایی در پشت دروغ ، دروغ گفتن به مردم ، ساختن گاندو ، و نشان دادن سربازان دیپلماسی به عنوان جاسوس در جهان نیز افتخاری نیست! پیوستن به دشمن اسرائیل علیه این مردم صحبت می کند.

شما که امروز به دنبال طعمه برجام هستید ، به مردم مدیون هستید ، شاید در ماه های آینده دلسردی مردم در مورد خود را به وضوح ببینید!

دکمه بازگشت به بالا