ورزش

قنبرزاده: نامه‌ای در خصوص شکایت از نادری ندیدم

منصور قنبرزاده در پاسخ به درخواست باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر تغییر میزبان بازی این تیم مقابل العین امارات در عربستان ، گفت: این نامه به درخواست اتحادیه فوتبال به AFC ارسال شده است. مدیرعامل باشگاه فولاد. منطقی بود زیرا در روزهای اخیر در فرودگاه ریاض انفجار رخ داده و به سمت آن فرودگاه موشک شلیک شده است. این نامه نیز طبق درخواست منطقی باشگاه فولاد توسط ما تهیه و برای AFC ارسال شده است.

وی در مورد پوشش مطبوعاتی نامه این انجمن به اتحادیه فوتبال آسیا گفت: “رسم نیست که چنین نامه های رسمی که از طریق این انجمن به AFC ارسال می شود در رسانه ها منتشر می شود.” در هر صورت نسخه ای از این نامه برای شخص آقای آذری ارسال شد زیرا وی از وی خواست این نامه را به باشگاه فولاد خوزستان ارسال کند.

دبیرکل اتحادیه فوتبال در پاسخ به این س howال که چقدر امیدوارید با ارسال نامه استقبال تغییر کند ، گفت: من نمی توانم در این باره توضیحی بدهم ، اما ما این کار را کردیم زیرا حرف باشگاه فولاد منطقی بود حداقل AFC این را ارسال کرد نامه ، متوجه می شود که حواس ما به همه چیز اعمال می شود و ما همه چیز را تماشا می کنیم. آنها قطعاً بر آینده تمرکز خواهند کرد تا در تصمیم گیری های خود دقیق باشند. ما امیدواریم که این به نتیجه برسد.

قنبرزاده در مورد اینکه آیا باشگاه Corturic بلژیک نامه ای در مورد محمد نادری و شکایتی از این بازیکن به انجمن ارسال کرده است ، اظهار داشت: اگر چنین نامه هایی به انجمن می رسید ، به من اطلاع می دادند. تا دیروز حتی یک نامه در کارتل من از نادری شکایت نکرد.

258 41

دکمه بازگشت به بالا