جامعه

محیط زیست پایتخت باید به دغدغه ای عمومی تبدیل شود

به گزارش شفاف ، محمدرضا جوادی یگانه در مراسم افتتاح اولین خانه محیط زیست شهرداری در محله صادقیه در هفته زمین پاک اظهار داشت: “مسائل زیست محیطی فرصتی را برای حفظ ، حفظ و بهبود شاخص های سبز کلانشهر تهران فراهم می کند ، نگرانی مشترک بین مدیریت شهری. “
وی با تأکید بر اینکه در دنیای امروز ، برای جلوگیری از آسیب های زیست محیطی ، قطع درخت باید مورد توجه عموم قرار گیرد ، افزود: “اگر این شهر به یک مشکل و نگرانی برای مردم تبدیل شود ، بدون شک شاهد پدیده آن خواهیم بود افزایش مردم یک شهر سالم تر بودن

جوادی یگانه معتقد بود که اولین خانه محیط زیست شهرداری در هفته زمین پاک به عنوان فرصتی برای تماس شهروندان با کوچکترین واحد اداری محلی ، سرای محله افتتاح شد و گفت: “با این رویکرد و رویکرد مدیریت شهری در حال حرکت به سمت یک شهر اجتماعی.”

وی در مورد اجرای این پروژه گفت: همانطور كه ​​گفته شد ، مسئله محیط شهری مردم را به شهرداری تهران پیوند می دهد. ایجاد احساس مسئولیت در حفظ و نگهداری محیط زیست بسیار مهم و قابل توجه است. قطع درخت یا از بین بردن گیاه باعث احساس مسئولیت در افراد می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ، جشن اولین خانه محیط زیست شهرداری تهران در هفته زمین پاک امروز در سالن محله صادقیه با حضور جوادی یگانه ، اجتماعی و اجتماعی معاون فرهنگی. امور شهرداری تهران ، مهدی شیرزاد تهران و خانم صدا اعظم نوری ، رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا