ورزش

مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس در هند

باشگاه پرسپولیس از زمان شروع به کار مدیران فعلی این باشگاه ، تمدید قرارداد پرسنل و برخی از بازیکنان خود را آغاز کرده است. پس از قرارداد یحیی گل محمدی و یارانش ، برخی بازیکنان مانند سیامک نعمتی قرارداد منعقد کردند. و مهدی عبدی نیز تمدید شد.

از شب گذشته اخبار مربوط به امضای قرارداد دو ساله محمدحسین کنعانی زادگان با الاهلی قطر در رسانه های قطر منتشر شد ، اما طبق گزارش خبرنگار اخبار فارس به دنبال مدیران پرسپولیس ، تا پایان فصل هیچ بازیکنی تیم را ترک نکرده است.

مدت هاست مسئولان پرسپولیس از بازیکنان می خواهند که شرایط تمدید قرارداد را به صورت کتبی و شفاهی منتشر کنند و به نظر می رسد توافق اولیه با برخی از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به پایان می رسد ، توافق شده است.

با توجه به مذاکرات مدیران پرسپولیس و بازیکنان برای تمدید قرارداد در هند ، بلافاصله پس از بازگشت کاروان این تیم به تهران ، بازیکنان مورد نظر با بازدید از این باشگاه مذاکرات نهایی را ادامه می دهند. حتی ابراهیم شکوری ، معاون اجرایی باشگاه ، که در حال حاضر در هند مستقر است ، نظرات و پیشنهادات 6-7 بازیکن را که قرارداد آنها در پایان فصل به پایان رسیده بود برای تمدید قرارداد پذیرفت و آنها را به مدیریت باشگاه تحویل داد.

شکوری در گفتگوی خود با این افراد قول مساعدی برای تمدید قرارداد به آنها داد و پس از بازگشت تیم به تهران ، در صورت احراز شرایط بحث در مورد تمدید قرارداد ، هیئت مدیره و بازیکنان به مرحله نهایی صعود می کنند.

256 251

دکمه بازگشت به بالا