مرگ کرونایی ایرانیان و جبران ورشکستگی!

گاهی ملایم بودم ، گاهی تیز ، گاهی فریاد می زدم ، و گاهی می خواستم از تدبیر استفاده کنم ، اما هرچه بود گفتم و نوشتم. نوشتم که شروع طراحی بد است ، نوشتم که ساختار ناقص است ، نوشتم چه باید بکنم ، حتی یک شکل “مار” کشیدم ، گفتم چه کسی می تواند از عهده این فاجعه برآید و چه کسی این کار را نکرد ، من رسم کردم ساختار را تعیین کردم و من وظیفه را تعیین کردم ، گفتم ، چه کسی می خواهد تاج پایان نیابد؟
من به آنها گفتم که خیابانها و محله ها را با سموم سرطان زا و طبیعت را از بین نبرید و بعد ما باید منتظر موشهای جلاد دیگری باشیم. من گفتم برای این سم زداها پول خرج نکنید ، من با صلیب روی صندلی ها نوشتم تا مردم را مسخره کنم هزینه نکنید و هزینه نکنید ، من نوشتم که محله باید مرکز عمل باشد ، که سپس تصویب شد من با مدیریت ، اما نه آنچه که آنها انجام می دهند ، نوشتم که خدا می خواهد شهرهای بزرگ متولی امور خود باشند ، من ساختار لازم را دادم ، تقسیم وظایف ، پروژه های مسخره و جدول هزینه ها را رد کردم وزارت بهداشت را برای به همین دلیل ، من به طور کامل نقاط ضعف عملکرد را با ذکر مرجع ذکر کردم ، من با رنگها بازی کردم ، بازی کرونا توسط وزارت بهداشت گزارش شد و نه مدیریتی که من ذکر کردم ، من قرنطینه را توضیح دادم ، من توضیح دادم که چه مدت طول کشید ، من س importantالات مهمی در مورد واکسیناسیون ها پرسیدم که هنوز جوابی دریافت نکرده ام!

مرگ کرونایی ایرانیان و جبران ورشکستگی!

امروز ، با توجه به اهمیت روزافزون آن در جهان ، من در مورد پاسخ کرونا و اطلاعاتی که وزیر امور خارجه تحویل و مدیریت آن را نوشتم ، سازمانهای مربوطه را ارزیابی کردم و نمره را رد کردم ، با نخست وزیر صحبت کردم ، برای وزیر بهداشت توضیح دادم ، یکی نوشتم یک ، این بیماری را برای مدیریت بحران باز کرد و در حمایت از تاج ، من درباره رفتار انسانی ما به عنوان ایرانی در بلایا و تاج ها نوشتم ، نوشتم آنچه می توانیم انجام دهیم ، مردم بیشتر درگیر هستند ، من نوشتم که حامل ها را به صورت الکترونیکی دنبال نکنید ، یعنی ما را مسخره نکنید ، من نوشتم اگر نمی دانید ، بپرسید چگونه یک منحنی معنادار و علمی ترسیم کنید؟
نوشتم وزیر ، خانه از همان ابتدا تخریب شد. او نمی خواهد مرد شود. اصلاح ساختار و برنامه ها. درست خواهد بود من در مورد دستورات کمیته بحران و دستورات ماندگار آنها صحبت کردم. همه چیز با هم! و هزاران نفر دیگر از ریز و درشت ، که همه آنها ، بحمدالله ، به طور کامل در اینجا با تاریخ روز ، حتی تاریخ ظهور ، نوشته و ذخیره می شوند! اینجا

فقط نمی دانم چرا و با چه قیمتی زندگی مردم را به حراج گذاشتید و سرسختانه ادامه دادید؟ چرا! برادر عزیز و محترم وزیر ، حداقل آرزو می کنم کاش دوباره این حرف را نمی زدی!

هشدار جدی! وضعیت فعلی تاج در کشور ، درمان تاج باید بلافاصله بررسی شود.
نویسنده به طور جامع تمام عناصر لازم را برای یک سال ارائه داده است: وبلاگ ناطقی الهی-رویداد برتر ، 1398/1399 ، در غیر این صورت وضعیت بدتر می شود.

* نمکی: آنها می خواهند مرگ انسانها را جبران کنند: برخی از تاجها و مرگهای مردم این زمین به عنوان ابزاری سیاسی مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانند ورشکستگی گذشته را جبران کرده و به جو برگردانند. ماههای آینده / رویداد برتر
می بینید که چقدر سریع این دوران را از دست داده اید و سرسختانه و با افتخار از اینکه مردم نشسته اند و تمام کلمات “کاملاً درست ، ١٠٠ ٪ ؜” را اجرا نمی کنند ، شرمنده اید! وای ، ما به زودی در برابر قادر یکتا پاسخگو خواهیم بود ، اما “هو” در آنجا دیگر قابل قبول نیست.
من تصمیم گرفتم امسال دیگر در مورد کرونا ننویسم ، زیرا همه چیز را با تجزیه و تحلیل هم در وادی مشکلات و هم در جهت راه حل ها نوشتم ، اما این نوشتار ، وزیر! آنها کل جهان ، زمین و زمان ، جن و مردم چپ و راست ، شمال و جنوب را سرزنش می کنند ، اما لحظه ای به عملکرد آنها و عملکرد تیم خود نگاه نمی کنند! الله اکبر
ببینید که چقدر سریع این دوره را از دست دادید و ما سرسختانه و با افتخار از اینکه مردم نشسته و همه کلمات “کاملاً درست ، ١٠٠ ٪ ؜” را اجرا نمی کنند ، شرمنده شدیم! وای بر ما که به زودی مجبور خواهیم شد که خدای ناکرده به خاطر نیت ها ، اعمال ، تغییرات خلقی و مرگ این همه بی گناه در برابر حق تعالی حساب کنیم! اما فکر نمی کنم “هو” آنجا بیشتر پذیرا باشد! بنابراین …

* استاد برجسته مهندسی سازه ، مدیریت زلزله و بحران کشور و بنیانگذار انعطاف پذیری و مدیریت بحران

دکمه بازگشت به بالا