ورزش

موضع تند اسطوره منچستر علیه سوپرلیگ

سوپرلیگ اروپا سرانجام ، مسابقات قهرمانی اروپا شکل گرفت که مدت هاست رسانه ها درباره حضور غول های فوتبال اروپا صحبت می کنند.

این مسابقات به ریاست فلورنتینو پرز ، رئیس رئال مادرید برگزار می شود. دوازده باشگاه ، میلان ، آرسنال ، اتلتیکو مادرید ، چلسی بارسلونا ، اینتر ، یوونتوس ، لیورپول ، منچسترسیتی ، منچستر یونایتد ، رئال مادرید و تاتنهام باشگاه های موسس این رقابت ها هستند و همه از انجمن باشگاه های اروپا منصرف شده اند ( ECA)

این مسابقات قرار است در ماه آگوست و با حضور 20 تیم در دو گروه 10 نفره آغاز شود ، اما موج مخالفت با این مسابقات از روز گذشته آغاز شده است.

اریک کانتونا ، اسطوره فرانسوی منچستر یونایتد ، در یک پیام ویدیویی علیه سوپرلیگ موضع گرفت و گفت: “من می خواهم در مورد سوپرلیگ چیزی بگویم. ما یک سال است که مسابقات فوتبال را از تلویزیون تماشا می کنیم ؛ و آنها هنوز هم بسیار کسل کننده هستند. دلیل این است که در ورزشگاه هیچ هواداری وجود ندارد.

او علاقه زیادی به آواز خواندن ، بالا و پایین پریدن و حمایت از تیم خود ندارد. بنابراین ، هواداران مهمترین جنبه فوتبال هستند و باید به آنها احترام گذاشت. آیا این باشگاه های بزرگ از هواداران نظرشان را در مورد این ایده پرسیده اند؟ متاسفانه نه. “چه تاسف خوردی.”

256 251

دکمه بازگشت به بالا