ورزش

موفقیت پرسپولیس مثل یک پانسمان ساده است/ برانکو ریشه‌ای قوی کاشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار آنلاین در مورد عملکرد تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان 2021 آسیا گفت: این مسابقات نشان داده است که فوتبال ایران به چه چیزهایی نیاز دارد و چه خلا what حاکمیتی داریم. ضرباتی که باشگاه های ما در این مسابقات متحمل شده اند به دلیل سو mis مدیریت فدراسیون است.

این کارشناس فوتبال ایران با انتقاد از عملکرد مسئولان سابق اتحادیه فوتبال افزود: اینکه تیم های ما نتایج چندان جالبی کسب نمی کنند نشان می دهد که ما هنوز از استانداردهای فنی تیم های آسیایی فاصله داریم.

وی تاکید کرد: فکر می کنم مشکل باشگاه ها در کسب نتایج خوب و قابل قبول فقط به دلیل مدیران و مربیان آنها نیست بلکه به دلیل نابودی فوتبال ایران از فدراسیون قبلی است. رهبری انجمن در چهار سال گذشته بیشترین آسیب را دیده است. آنها صدمات جبران ناپذیری به زیرساخت های مالی و فوتبال وارد کردند. طی دو ماه از آمدن آقای عزیزی خادم ، ما حتی یک مورد را ندیده ایم ، اما قضاوت درباره عملکرد وی خیلی زود است.

مو رضایی درباره فاصله تیم های ایرانی با باشگاه های آسیایی تصریح کرد: مشکل ما کمبود استعداد نیست. اگر بگویم از نظر فنی خوب نیستیم ، به همین دلیل است ، اما اگر بخواهیم به سخت افزار نگاه کنیم ، واقعاً کشورهای زیادی علیه ما نیستند. اگر باشگاه های ما از زمین چمن مناسبی برخوردار نیستند یا میزبان آنها نیستند ، هیچ ارتباطی با مدیران آنها ندارد ، اما آقایانی که در فدراسیون می نشینند نباید این مشکل را ایجاد می کردند.

وی درباره معرفی پرسپولیس ، استقلال ، تراکتور و فولاد به من یادآوری کرد: اگر بخواهیم یک تصویر فنی ترسیم کنیم ، نمی توانیم به راحتی از مسائل پیچیده رانندگی عبور کنیم. بنابراین ، نباید دست تیمی که به آسیا می رود را بگیریم. سربازان ایرانی در دور اول خوب بودند اما در بازگشت ضعیف به نظر می رسیدند. این به دلیل ضعف جسمی است. این ساده ترین راه برای بهانه گیری برای داشتن پول و انتخاب بهترین ها است ، اما به طور کلی من فکر می کنم مشکلات مدیریت فوتبال بیداد می کند و تأثیر مستقیم بر عملکرد تیم دارد.

مو رضایی افزود: عناصر رهبری در سالهای اخیر در موقعیت درستی نبوده اند. در نتیجه ، فولاد ممنوع شد و خیلی زود با حذف از آسیا اثر خود را نشان داد. تراکتور و استقلال همچنین تلاش کردند تا آخرین روز در آسیا بمانند. شاید تنها تیمی که در رختکن خود نان کشاورزی مناسب می خورد تیم پرسپولیس باشد که خیلی زود توانست از گروه خود صعود کند.

این کارشناس فوتبال ایران درباره پرسپولیس گفت: واقعا جالب نیست که بار موفقیت باشگاه فقط یک تیم است. پرسپولیس به تنهایی این بار را به دوش می کشد و همین تیم که در سال های اخیر افتخارات زیادی داشته ، جام را برنده نشده است. چنین نتایجی مانند یک لباس ساده است. آقایان زخمی عمیق بر پیکره فوتبال ایران وارد کرده اند که باید کاملاً التیام یابد.

وی با اشاره به حمایت دولت ترکیه از باشگاه های فوتبال به عنوان نمونه ، ادامه داد: “هنگامی که در ترکیه بودم ، تحقیقات زیادی انجام دادم و دیدم که دولت چگونه به باشگاه ها کمک می کند.” من موافقم که برخی مشکلات نیاز به حمایت دولت دارند. این امر همچنین می تواند زمانی اتفاق بیفتد که ساختار مالی و سخت افزاری باشگاه ها پایدار باشد. شک نکنید که این مسائل می توانند تأثیرات مثبتی مثبت در فوتبال ایران داشته باشند.

حاج رضایی با اشاره به تأثیر برانکو ایوانکوویچ در موفقیت این تیم ، تأکید کرد: “ثبات در پرسپولیس تأثیر روانی در موفقیت او دارد.” برانکو از نظر فنی ریشه های محکم در تخت جمشید کاشت. تاکتیک های او هنوز در پرسپولیس نمایان است. من همچنین عملکرد یحیی گل محمدی را دوست دارم. او روحیه پیروزی در تیم ایجاد کرد. پرسپولیس همچنین باعث ترس در حریفان آسیایی خود شد. ایمان بازیکنان پرسپولیس به وحدت این تیم کمک زیادی کرد. یک بازی تیمی در پرسپولیس قبل از نام یک بازیکن است که در یک فصل فوتبال موفقیت آمیز است.

دکمه بازگشت به بالا