ورزش

میراسماعیلی و درخشان نمایندگان ایران در کنگره جودو آسیا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو ملاقات “عبید العنزی» رئیس انجمن جودو آسیا آغاز به کار کرد. او پس از خیرمقدم با تشکر از شرکت کنندگانی که میزبان قرقیزستان برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا بودند ، آنها تأکید زیادی بر سالم بودن مسابقات داشتند.

رئیس انجمن جودو آسیا گزارشی از فعالیتهای خود در سالهای 2019 و 2020 به اعضای حاضر در کنگره ارائه خواهد داد. ارایه شده. این کار را ادامه دهید ملاقات خزانه دار آسیایی همچنین گزارشی در مورد مسائل مالی تهیه کرد ارایه شده که گذشته از همه اینها توسط اعضا تأیید می شود.

در حالی که نماینده رئیس هیئت منصفه نیز در این جلسه شرکت کرد ملاقات، گزارش عملکرد و فعالیت های هیئت داوران در سال 2019 و 2020 ارایه شده. نماینده کمیته مسابقات اتحادیه آسیا بر رعایت کامل قوانین بهداشتی در مورد چگونگی مسابقات تأکید کرد.

محمد درخشان به عنوان رئیس کمیته آموزش ، آموزش و کاتا آسیا گزارش عملکرد و فعالیت های این کمیته را به اعضای کنگره ارائه می دهد. ارایه شده. پس از کنگره سالانه ، هر یک از رهبران مناطق گزارش جداگانه ای را به شرکت کنندگان ارائه دادند.

آرش میراسماعیلی رئیس این شامل فدراسیون جودو ایران نیز می شود ملاقات وی 2 پیشنهاد به اعضای کنگره ارائه داد. در ابتدا ، میراسماعیلی پیشنهاد ایجاد یک کمیته عمومی (جودو برای همه) برای گسترش و توسعه جودوی آسیا را داد و روسای انجمن جودو آسیا آن را اعلام کردند. قطعات آن کنگره این پیشنهاد را بررسی می کند. پیشنهاد دوم برگزاری مسابقات قهرمانی کاتای آسیا به صورت آنلاین بود رئیس فدراسیون جودو با حضور اعضای حاضر ملاقات بزرگ شده

دکمه بازگشت به بالا