ورزش

پرسپولیس یکی از شانس های قهرمانی آسیاست/ دور برگشت کار سخت می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط مسابقات و نتایج پرسپولیس در سه مسابقه اول گفت: هرچه زمان می گذرد و به مرحله نهایی مسابقات نزدیک می شویم دانش تیم رشد می کند و این راه را هموار می کند برای موفقیت “

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: البته تفکر مربیان توانمند پرسپولیس و کادر فنی قوی و وجود هماهنگی کامل بین اعضای تیم ، ادامه آنها و ارزیابی بهتر از حریفان را فراموش نکنیم. گذشته از همه اینها ارائه یک بازی بهتر را آسان تر می کند.

درخشان در ادامه تأکید کرد که البته هر روز حریفان بهتر پرسپولیس را آنالیز می کنند. اما این تیم چندین فاکتور دارد از جمله مواردی که ذکر کردم برای رسیدن به موفقیت و همه امیدواریم که این روند ادامه یابد.

درخشان ادامه داد: پرسپولیس با برگزاری سه مسابقه تاکنون نتایج خارق العاده ای کسب کرده اما کار در دور برگشت می تواند کمی سخت تر باشد. با این حال ، تیم یحیی گل محمدی قادر است به مسیر خوب خود و این عملکرد معتبر ادامه دهد.

سرانجام سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: “به نظر من تیمی که با انگیزه و آمادگی کامل تفکر و تاکتیک های فنی را در زمین اجرا می کند برنده است.” پرسپولیس یک موقعیت بین المللی به عنوان رقبای خود دارد و با این کادر فنی و بازیکنان قطعاً یکی از شانس های اصلی خود برای قهرمانی در مسابقات را دارد.

دکمه بازگشت به بالا