رویدادها

کشف ۱۳۵ تن نهاده دامی فاسد در گمرک

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف 135 تن دام پوسیده و غیرقابل استفاده و دستگیری 6 متهم در شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش رویداد برتر ، سرهنگ هادی رفیعی کیا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: کارشناسان مستقر در رصدخانه پلیس گمرک ناجا محموله های گمرکی را مستند کرده و اقدامات فنی و ویژه پلیسی را در مورد تعدادی تریلر حمل و نقل ذرت دامی به عادات بندرانزلی مشکوک کردند.

وی افزود: با توجه به اینكه مقصد حمل و نقل مقصد استان آذربایجان غربی بود ، موضوع با پلیس امنیت مزرعه مستقر در استانهایی كه محموله در آن جابجا می شد ، هماهنگ شد و پلیس امنیت اقتصادی استانهای فوق چهار تریلر را در زنجان متوقف كرد. استان و دو تریلر در استان اردبیل برای بررسی بیشتر.

رئیس پلیس گمرک در پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: در اولین بازرسی توسط همکاران مشخص شد که تمام ذرت حیوانات پوسیده ، کپک زده و برای دامها غیرقابل استفاده است.

رفیعی کیا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را هشت میلیارد ریال تخمین زده اند ، افزود: در این پرونده شش متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی تحویل شدند.

به گزارش تارنمای پلیس ، رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب هموطنان با پلیس ، از آنها خواست کلیه فعالیت های اقتصادی غیر مجاز را از طریق سرویس فوریت های پلیسی 110 جهت حمایت از آنها گزارش کنند . با برداشتن موانع به تولید داخلی کمک کنید.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا