کلوپ گزینه جانشینی فلیک در بایرن مونیخ

کلوپ گزینه جانشینی فلیک در بایرن مونیخ

در حالی که شایعه می شود هانس فلیک مربی تیم ملی فوتبال آلمان است ، گفته می شود مدیران بایرن مونیخ سناریویی را برای جذب جایگزین مربی آلمانی در نظر می گیرند. طبق وب سایت “90min” ، مدیران بایرن مونیخ قرار است با رفتن هانسکی فلیک به مربی آلمانی لیورپول ، یورگن گلوپ ، بروند.

پس از اینکه یواخیم لو اعلام کرد یک سال قبل از پایان قرارداد فعلی وی پس از یورو 2020 در تابستان ، وی به عنوان مربی تیم ملی آلمان منقضی خواهد شد ، رایزنی ها در مورد تعویض مربی آلمانی آغاز شده است. در ابتدا از یورگن کلوپ به عنوان اصلی ترین بازیکن جانشین یواخیم لوو نام برده می شد ، اما این مربی آلمانی تأکید کرد که او قصد جدایی از لیورپول را ندارد و به قرارداد خود با این باشگاه انگلیسی متعهد است.

هانس فلیکت ، مدیر موفق بایرن مونیخ ، که تیم را به شش لیگ در سال 2020 رساند ، اکنون به عنوان مدیر بعدی منچستر یونایتد شناخته می شود. او از سال 2006 تا 2014 به عنوان دستیار یواخیم لوو برای تیم ملی آلمان کار کرد و نقش مهمی در موفقیت تیم داشت.

فلیک اخیراً در مورد این شایعه که می تواند روی نیمکت کوچک تیم ملی آلمان بایستد گفت: “من تا سال 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارم و می خواهم موفق باشم و جام های دیگر را با بایرن مونیخ بدست آورم.” اکنون زمان آن نیست که به آینده شغلی خود فکر کنم.

این بازیکن 53 ساله که مرسی ساید را از سال 2015 هدایت می کند و قرارداد فعلی وی با این باشگاه تا سال 2024 ادامه دارد ، در لیورپول دستخوش تحولات اساسی شده و پس از 30 سال این باشگاه در کنار عناوینی مانند لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی در لیگ برتر منجر شده است ، عنوان قهرمانی سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه ها را برای تیم به ارمغان آورد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا