۱۳ بدر در خانه می‌مانیم

۱۳ بدر در خانه می‌مانیم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر

افزایش تعداد پزشکی قانونی در کشور نتیجه کاهش جاده ها ، پریودها و رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته های اخیر است. فردا ، 4 آوریل ، هر گردهمایی شرایط را بدتر خواهد کرد.

سخنگوی فرماندهی ملی تاج تأکید کرد: مصوبات این مرکز تا روز سیزدهم فروردین ماه به طور کامل اجرا می شود.

دکتر رئیسی ، با اشاره به کاهش انطباق ، به ویژه در زمینه ترافیک بین شهری ، گفت: “متأسفانه ، این یک پیش بینی قطعی است که آمار کرونا افزایش خواهد یافت.”

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین گفت: در روز طبیعت ، مانند سال گذشته ، همه تفرجگاه ها ، پارک ها و پارک ها بسته خواهد شد و حتی مردم نباید در حومه تهران ، لبه های بزرگراه ها و حتی لبه پارک ها پرسه بزنند.

سرتیپ حسین رحیمی افزود: سال گذشته مردم همکاری خوبی با پلیس داشتند و امسال نیز تصمیم اداره کل مبارزه با تاجگذاری ملی حضور مردم در پارک ها و تفرجگاه ها را ممنوع کرد.

وی گفت: با هماهنگی شهرداری ورودی همه پارک ها مسدود شده و مردم نمی توانند در روز طبیعت در پارک ها حضور داشته باشند تا سلامتی خود را حفظ کرده و از پخش شدن تاج جلوگیری کنند.

رئیس پلیس تهران افزود: با مراجعه به پارک ها و حتی بزرگراه ها و حومه تهران و حتی توقف ، پلیس جریمه ای طبق قانون وضع می کند و خودروی متخلفان را به پارکینگ هدایت می کند.

سردار رحیمی گفت: طبق برنامه ستاد تاج ملی پلاك های غیربومی نیز به دلیل نارنجی شدن حق سفر به تهران را ندارند.

وی افزود: در روز طبیعت تردد در خیابان ها و سطح شهر رایگان است و رانندگان مشکلی نخواهند داشت.

اجتماع در پارک ها و باغ ها فردا توسط مرکز ملی کرونا ممنوع می شود. امسال ، درست مثل سال گذشته ، ما باید با احترام کادر پزشکی و مراقبت از سلامتی خود و دیگران در خانه بمانیم.

دکمه بازگشت به بالا