ورزش

آقای گلی سردار در روسیه تارومار شد/فرش از زیر پای آزمون کشیده شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، هفته سی ام و پایانی لیگ فوتبال روسیه امروز یکشنبه برگزار شد. در یک بازی از این دست ، تیم زنیت در غیاب کاپیتان تهاجمی ایرانی خود به مصاف تامبوف رفت که این بازی با برتری 5-1 زنیت به پایان رسید.

این بازی در شرایطی برگزار شد که زنیت قبلاً قهرمانی خود در لیگ روسیه را قطعی کرده بود ، سردار آزمون قبل از بازی امروز با 19 گل در رده نخست بهترین گلزنان قرار گرفت و آقای گلی اولین شانس کسب عنوان قهرمانی را داشت. اما معادلات لیگ آقای گلی روسیه در این مسابقه واژگون شد و آزمون نتوانست آن عنوان را کسب کند.

در دیدار زنیت و تامبوف ، “آرتم زوبا” ، هم تیمی آزمون ، توانست چهار گل از زنیت به ثمر برساند. در آزمون شرکت کنید!

کاپیتان زنیت با عملکرد درخشان خود در این بازی تعداد گل های خود را به بیش از 200 گل رساند. وی پس از به ثمر رساندن گل اول برای تامبوف ، پیراهن برجسته خود را که شماره آن 200 است ، به دوربین تلویزیون نشان داد با این پیام که “او هنوز گرسنه است” که نشان دهنده تمایل زیاد او به گل است.

آقای گلی سردار در روسیه قیرنج شد / فرش از آزمون بیرون کشیده شد

آزمون و زوبا سال گذشته 17 گل برای زنیت به ثمر رساندند و در نهایت زوبا را به عنوان گلزن معرفی کردند. کاپیتان زنیت امسال نیز با چند گل عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

خبرنگار آنلاین گفت: سردار آزمون برای یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد اما گفته می شود فصل آینده در تیم دیگری از اروپا بازی خواهد کرد.

هزینه این آزمون در حدود 20 میلیون یورو تخمین زده می شود و در هفته های اخیر تیم های A. رم ، ناپل ایتالیا و آتالانتا ، دورتموند آلمان ، والنسیا و سویل اسپانیا به عنوان مشتری آزمون منصوب شده اند.

دکمه بازگشت به بالا